rogiermeester Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 hey. bij het opstarten zegt gta dat ik niet aangemeld ben met me live ID. en als ik wil aanmelden zegt hij dat de service neit beschikbaar is ofzo.. Dus ik kan niks opslaan en moet telkens alles opnieuw doen Is er geen andere manier om savegames op te slaan ? ik vind gta 4 echt perfect maar dit vind ik echt een nadeel.. nu moet je altijd internet hebben om te spele. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 maak een account aan, bij mij doet hij het gewoon hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rogiermeester Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 maak een account aan, bij mij doet hij het gewoon hoor. ja dat heb ik al gedaan :S. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 je kan ook een offline account maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LiveStrike Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 je kan ook een offline account maken iedereen zegt dat je een offline account kan maken, maar ik snap nog steeds niet hoe! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pro-raver Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 in de map gta 4 staat offline activation probeer dat eens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 je kan ook een offline account maken iedereen zegt dat je een offline account kan maken, maar ik snap nog steeds niet hoe! Check even deze post, er wordt dan wel een Live account aangemaakt maar tot die keuze gemaakt wordt is het wel relevant voor jou. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.