gta master 1 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Hallo, Ik ging net even uit mn dak (niet letterlijk ). Toen ik namelijk de Gamekings site aan het checken was, en op 'news'klikte botste ik op DIT artikel. Op een andere manier gezegt: Playstation Home KOMT!!!! en nee, niet over 3 maand ozo...VANAF MORGEN IS PLAYSTATION HOME TE DOWNLOADEN IN DE PLAYSTATION STORE!! Can't wait, Can't wait, can't wait... GTA Mater 1, PS: de reactie op gamekings van ''jarno'' is van mij (niet dat dat boeiend is ) Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 JAAAAA Op 11 december al! Sommige zeiden pas volgende week. Lekker. Eindelijk!! Vanaf hoelaat eigenlijk?? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) JAAAAA Op 11 december al! Sommige zeiden pas volgende week. Lekker. Eindelijk!! Vanaf hoelaat eigenlijk?? weet ik niet, Dat word niet vermeld... ... ik denk om 12 uur snachts amerikaanse tijd EDIT: Blikophetnieuws.nl zegt dit: Een woordvoerder van Sony UK heeft laten weten dat Home in de avond zal worden gelanceerd, mogelijk tegelijk met de Europese PlayStation Store update. Als het klopt moeten we nog tot morgen avond wachten .... Bewerkt: 10 december 2008 door gta master 1 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Zelfs IGN.com zegt het check dit artikel maar. Sony Computer Entertainment quietly announced that its much anticipated free social networking application for the PlayStation 3 will finally be released Thursday, December 11, 2008, after "the successful completion of the closed beta service." Reageren
---Elias--- Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Klikie!!!! Kan niet wachte topic Reageren
GTA Haas Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Ik ga hem downloaden, yes. Eindelijk uit!! Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Eindelijk. Ik had al zolang gewacht om het te downloaden Reageren
gta master 1 Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 vanavond is het zover (hyperventilatie ) Reageren
Dieko Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 vanavond is het zover (hyperventilatie ) Voor iedereen die het leuk lijkt. Ik zend het live uit dus kan iedereen mee kijken en komen. Reageren
Hayte Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 vanavond is het zover (hyperventilatie ) Voor iedereen die het leuk lijkt. Ik zend het live uit dus kan iedereen mee kijken en komen. waarom zouden mensen willen kijken als ze even hun PS3 aan kunnen zetten om het de downloaden? Reageren
---Elias--- Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 vanavond is het zover (hyperventilatie ) Voor iedereen die het leuk lijkt. Ik zend het live uit dus kan iedereen mee kijken en komen. waarom zouden mensen willen kijken als ze even hun PS3 aan kunnen zetten om het de downloaden? Diegeen het niet kunnen zien. Bv mensen die geen ps3 hebben Reageren
Dieko Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Hierboven; ja daarom En maar wachten Reageren
gta master 1 Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Hij is er nog steeds niet ..... servers van PSN zwaar overbelast (kan met moeite inloggen en in de PS Store komen)...en iedereen blijft checken, Op Far Cry 2 zijn aanzienlijk minder mensen online (het hyperventileren is overgegaan in schuimbekken en hyperventileren tegelijk ) Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Wel even handig als ze een tijd aangeven.. Ik download hem morgen ochtend wel, die update zal denk ik toch weer lekker laat komen... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Ik zag juist bij Dieko maar hij was er nog niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.