Jump to content

Home komt eindelijk!

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik ging net even uit mn dak (niet letterlijk :puh:).

Toen ik namelijk de Gamekings site aan het checken was, en op 'news'klikte botste ik op DIT artikel.

Op een andere manier gezegt: Playstation Home KOMT!!!! en nee, niet over 3 maand ozo...VANAF MORGEN IS PLAYSTATION HOME TE DOWNLOADEN IN DE PLAYSTATION STORE!!

Can't wait, Can't wait, can't wait...

GTA Mater 1,

PS: de reactie op gamekings van ''jarno'' is van mij :puh: (niet dat dat boeiend is :D )

Geplaatst: (bewerkt)
JAAAAA Op 11 december al! Sommige zeiden pas volgende week. Lekker. Eindelijk!! Vanaf hoelaat eigenlijk??

weet ik niet, Dat word niet vermeld... :duh: ... ik denk om 12 uur snachts amerikaanse tijd

EDIT:

Blikophetnieuws.nl zegt dit:

Een woordvoerder van Sony UK heeft laten weten dat Home in de avond zal worden gelanceerd, mogelijk tegelijk met de Europese PlayStation Store update.

Als het klopt moeten we nog tot morgen avond wachten :(....

Bewerkt: door gta master 1
Geplaatst:

Zelfs IGN.com zegt het check dit artikel maar. :dans:

Sony Computer Entertainment quietly announced that its much anticipated free social networking application for the PlayStation 3 will finally be released Thursday, December 11, 2008, after "the successful completion of the closed beta service."

Geplaatst:
vanavond is het zover :puh: (hyperventilatie :puh: )

Voor iedereen die het leuk lijkt.

Ik zend het live uit dus kan iedereen mee kijken en komen.

Geplaatst:

waarom zouden mensen willen kijken als ze even hun PS3 aan kunnen zetten om het de downloaden?

Geplaatst:

waarom zouden mensen willen kijken als ze even hun PS3 aan kunnen zetten om het de downloaden?

Diegeen het niet kunnen zien.

Bv mensen die geen ps3 hebben

Geplaatst:

Hij is er nog steeds niet :( ..... servers van PSN zwaar overbelast (kan met moeite inloggen en in de PS Store komen)...en iedereen blijft checken, Op Far Cry 2 zijn aanzienlijk minder mensen online :puh:

(het hyperventileren is overgegaan in schuimbekken en hyperventileren tegelijk :puh: )

Geplaatst:

Wel even handig als ze een tijd aangeven.. :puh:

Ik download hem morgen ochtend wel, die update zal denk ik toch weer lekker laat komen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...