Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wat mij opvalt is dat je border, of ja, je achtergrond nogal groot is, had je je signaturen niet gewoon door kunnen later lopen, dat je alleen een balk aan de onderkant en bovenkant hebt, geeft wel een beter effect. Wat ik wel geslaagd vind is je linker poppetje, het gaat goed mee in de achtergrond en geeft het een leuk effectje aan je signature, hij is daarnaast ook wel iet wat donker, maar dat kwam omdat je er een laagje overheen gegooid had gaf je aan. Wat je voor de rest gedaan heb vind ik wel wat meevallen, heb ook niet echt veel commentaar meer, maar ik vind hem niet echt vol zitten met effecten, soms is dat wel leuk, natuurlijk niet te veel, maar een paar effecten kunnen een mooi beeld schapen voor je gehele signature, ook vind ik dat het mooist aan een signature, maar het kan ook gewoon mijn smaak zijn, maar deze vind ik naar mijn mening wat te leeg, de opvulling is wel goed, maar wat effectjes ergens lijkt mij wel dat het een betere uitstraling geeft. :)

Ik vond hem op het eerste gezicht wel redelijk, maar als ik even wat langer keek zag ik wel wat dingen dat niet echt in mijn smaak vielen, vooral de border viel bij mij tegen, ook het lage aantal aan effectjes in je signature, het enige wat een beetje leuk is om naar te kijken is naar de rug van de linker poppetje dat trouwens wel mooi gedaan is, maar over de rest ben ik niet zo super te spreken, misschien hoop ik nog een 2de versie te zien van je, want ik heb wel stukken beter gezien van je, maar toch nog wel een iet wat redelijke signature, maar wat lager dan jou niveau.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...