Jump to content

Bloody Bedroom and Bathroom


zezima0014

Recommended Posts

Altijd als ik naar de Bloody Bedroom wil gaan, hoor ik op de trap stemmen (en nee, het is niet de radio, want het si geen muziek) Mijn vriend was aan het spelen en durfde niet naar binnen gaan :puh: We hebben het spel afgezet. Maar weet iemand vanwaar die stemmen komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Altijd als ik naar de Bloody Bedroom wil gaan, hoor ik op de trap stemmen (en nee, het is niet de radio, want het si geen muziek) Mijn vriend was aan het spelen en durfde niet naar binnen gaan :puh: We hebben het spel afgezet. Maar weet iemand vanwaar die stemmen komen?

WTF is de Bloody Bedroom?

Link to comment
Delen op andere websites

Altijd als ik naar de Bloody Bedroom wil gaan, hoor ik op de trap stemmen (en nee, het is niet de radio, want het si geen muziek) Mijn vriend was aan het spelen en durfde niet naar binnen gaan :puh: We hebben het spel afgezet. Maar weet iemand vanwaar die stemmen komen?

WTF is de Bloody Bedroom?

Ken je die nog niet? Je kent die missie hmm? waar je eerst de lift moet pakken, maar je op ong. de 20e verdieping niet verder kunt omdat ze zijn aan het werken, en op de trap moet (waar je die man in dat appartement moet doden), daar in een van die kamers (deuren die gesloten zijn) is een myth, de Bloody Bedroom, een bed waar bloed op ligt, en ook een badkamer, met een bad viol bloed... Daar zou ik op de trap (als je niet op missie bent, moet je de trap nemen) ga, stemmen horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal direct even filmen :)

EDIT: Ben net in deze "Bloody Bedroom" geweest, men arm begon wel te trillen voordat ik naar binnenstapte :puh:, vandaar dat ik alle deuren controleerde met een paar schoten.

Ik heb ook de bron van het geluid gevonden en die vermorzeld :D

VIDEO

EDIT2: Op het bed zitten inderdaad bloedvlekken, in het bad zit een beetje vervuild water en het geluid komt uit een radio in de keuken :)

Bewerkt: door RyanEnC
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal direct even filmen :)

EDIT: Ben net in deze "Bloody Bedroom" geweest, men arm begon wel te trillen voordat ik naar binnenstapte :puh:, vandaar dat ik alle deuren controleerde met een paar schoten.

Ik heb ook de bron van het geluid gevonden en die vermorzeld :D

VIDEO

EDIT2: Op het bed zitten inderdaad bloedvlekken, in het bad zit een beetje vervuild water en het geluid komt uit een radio in de keuken :)

Ik weet niet of het die radio was hoor! Want ik hoorde gewoon stemmen, geen muziek. Maar toch dankje om erheen te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk toch wel dat het de radio was, ik heb namelijk 5 verdiepingen gefilmd, omdat ik het geluid 5 verdiepingen beneden al hoorde! Ik hoorde af en toe inderdaad ook stemmen, maar die leken gewoon van buiten op straat te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt, ik geloof dat er toen ik er 2 verdiepingen onder zat een commercial op was.
Daarbij heb je ook nog Integrity 2.0, WKTT, PLR of zoiets, allemaal van die praatzenders.

Maar de radio die daar staat zal altijd Beat 102.7 spelen, dus dan moet je het doen met commercials en de stemmen van de host. ^_^

Verder wist ik dit al, ik heb namelijk enkele dagen geleden deze missie nog gespeeld. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...