the_dan Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) rockstar socialclub nagemaakt voor bierbuikje Bewerkt: 11 december 2008 door the_dan Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) Sorry dat ik het zeg maar dat logo heb je totaal verprutst. De letter is niet goed uitvergroot het sterretje staat schots en scheef en dan die lijn eromheen, maar daar ga ik maar niet verder op in. Verder met je naam. Echt geweldig, toppie, super, über vet. Ik had het niet na kunnen maken (te veel werk), ik vind echt dat je hier heel goed met paint bent omgegaan, dit moet je echt vaker doen! KUTGW BB Bewerkt: 10 december 2008 door Bierbuikje Reageren
DeNimRudeSam Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Verder met je naam.Echt geweldig, toppie, super, über vet. Ik had het niet na kunnen maken (te veel werk), ik vind echt dat je hier heel goed met paint bent omgegaan, dit moet je echt vaker doen! KUTGW BB Ik weet niet of je het door hebt, maar het lijkt er verdacht veel op dat hij gwn tekst heeft gemaakt met <dat ding om tekst mee te maken> (geen idee hoe het heet ) en daarna gwn lijnen erdoorheen heeft getrokken Reageren
the_dan Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) dat D* logo ga ik dan maar eens aanpassen staat in hoofdpost Bewerkt: 11 december 2008 door the_dan Reageren
Forumrunner Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Wat lelijk 0/10. R* logo verprutst, Dit is gewoon te makkelijk om te maken. tekst is ook drie keer niks. En waarom zou die voor Bierbuikje zijn? Het is gewoon een hoofdletter d. Reageren
the_dan Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 omdat de d erg uitvergroot was en d D is op normale groote Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) Verder met je naam.Echt geweldig, toppie, super, über vet. Ik had het niet na kunnen maken (te veel werk), ik vind echt dat je hier heel goed met paint bent omgegaan, dit moet je echt vaker doen! KUTGW BB Ik weet niet of je het door hebt, maar het lijkt er verdacht veel op dat hij gwn tekst heeft gemaakt met <dat ding om tekst mee te maken> (geen idee hoe het heet ) en daarna gwn lijnen erdoorheen heeft getrokken Dacht ik ook al aan of het is gewoon een Font. Nouje ontopic: Ik vind het niet echt geslaagd. Je had minstens even het echt Rockstar Logo erin kunnen plakken en dan kunnen aanpassen. (Zal k zo wel eens doen). Sorry voor het blokkige maar komt door Pricedown Font: Bewerkt: 13 december 2008 door zamg0d1 Reageren
1974 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Verder met je naam.Echt geweldig, toppie, super, über vet. Ik had het niet na kunnen maken (te veel werk), ik vind echt dat je hier heel goed met paint bent omgegaan, dit moet je echt vaker doen! KUTGW BB Ik weet niet of je het door hebt, maar het lijkt er verdacht veel op dat hij gwn tekst heeft gemaakt met <dat ding om tekst mee te maken> (geen idee hoe het heet ) en daarna gwn lijnen erdoorheen heeft getrokken Dacht ik ook al aan of het is gewoon een Font. Nouje ontopic: Ik vind het niet echt geslaagd. Je had minstens even het echt Rockstar Logo erin kunnen plakken en dan kunnen aanpassen. (Zal k zo wel eens doen). Sorry voor het blokkige maar komt door Pricedown Font: Achhet ziet er wel leuk uit, beter zelf gemaakt dan kopieren van een ander, vooral de tweede ziet er uitstekend goed uit 10/10. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 beter zelf gemaakt dan kopieren van een ander Dus jij vind dat k beter zelf kan gaan renderen enzo en niet die op Planet Renders ofzo gebruiken Reageren
1974 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) beter zelf gemaakt dan kopieren van een ander Dus jij vind dat k beter zelf kan gaan renderen enzo en niet die op Planet Renders ofzo gebruiken Misschien. Bewerkt: 13 december 2008 door 1973 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.