Jump to content

me 1e :D

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Sorry dat ik het zeg maar dat logo heb je totaal verprutst. :7 De letter is niet goed uitvergroot het sterretje staat schots en scheef en dan die lijn eromheen, maar daar ga ik maar niet verder op in.

Verder met je naam.

Echt geweldig, toppie, super, über vet. :tu: Ik had het niet na kunnen maken (te veel werk), ik vind echt dat je hier heel goed met paint bent omgegaan, dit moet je echt vaker doen! :dans:

KUTGW :tu:

BB

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:
Verder met je naam.

Echt geweldig, toppie, super, über vet. :tu: Ik had het niet na kunnen maken (te veel werk), ik vind echt dat je hier heel goed met paint bent omgegaan, dit moet je echt vaker doen! :dans:

BB

Ik weet niet of je het door hebt, maar het lijkt er verdacht veel op dat hij gwn tekst heeft gemaakt met <dat ding om tekst mee te maken> (geen idee hoe het heet :puh: ) en daarna gwn lijnen erdoorheen heeft getrokken :7

dat D* logo ga ik dan maar eens aanpassen ;)

staat in hoofdpost ;)

Bewerkt: door the_dan
Geplaatst:

Wat lelijk 0/10.

R* logo verprutst, Dit is gewoon te makkelijk om te maken. tekst is ook drie keer niks.

En waarom zou die voor Bierbuikje zijn? Het is gewoon een hoofdletter d.

Verder met je naam.

BB

Ik weet niet of je het door hebt, maar het lijkt er verdacht veel op dat hij gwn tekst heeft gemaakt met <dat ding om tekst mee te maken> (geen idee hoe het heet :puh: ) en daarna gwn lijnen erdoorheen heeft getrokken :7

Dacht ik ook al aan :7 of het is gewoon een Font.

Nouje ontopic: Ik vind het niet echt geslaagd. Je had minstens even het echt Rockstar Logo erin kunnen plakken en dan kunnen aanpassen. (Zal k zo wel eens doen).

Sorry voor het blokkige maar komt door Pricedown Font:

The-Dan-R.jpg

Bewerkt: door zamg0d1
Geplaatst:
Verder met je naam.

BB

Dacht ik ook al aan :7 of het is gewoon een Font.

Nouje ontopic: Ik vind het niet echt geslaagd. Je had minstens even het echt Rockstar Logo erin kunnen plakken en dan kunnen aanpassen. (Zal k zo wel eens doen).

Sorry voor het blokkige maar komt door Pricedown Font:

The-Dan-R.jpg

Achhet ziet er wel leuk uit, beter zelf gemaakt dan kopieren van een ander, vooral de tweede ziet er uitstekend goed uit 10/10.
Geplaatst:
beter zelf gemaakt dan kopieren van een ander

Dus jij vind dat k beter zelf kan gaan renderen enzo en niet die op Planet Renders ofzo gebruiken :?:@

beter zelf gemaakt dan kopieren van een ander

Dus jij vind dat k beter zelf kan gaan renderen enzo en niet die op Planet Renders ofzo gebruiken :?:@

Misschien. Bewerkt: door 1973

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...