svenie10 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Heey allemaal. Ik probeer telkens online tegaan maar het lukt totaal niet Weet iemand hoe ik dit moet doen. Alvast Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevinkrs Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Heey allemaal.Ik probeer telkens online tegaan maar het lukt totaal niet Weet iemand hoe ik dit moet doen. Alvast Bedankt Hmm kan je op een manier bewijzen dat je hem legaal heb. Want als je illegaal heb zal het online spelen heeeeeel moeilijk gaan worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
svenie10 Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) Ik zal een gedeelte van mij code doen JW33V-V3XMY-TFY4X-C3MMM er moeten nog 5 cijvers bij maar die noem ik niet op want ik weet niet zkkr of je de codes opnieuw kan gebruiken en anders gebruiken ze hem Bewerkt: 10 december 2008 door svenie10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Azer Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 En wat voor probleem heb je dan precies? Een melding die je eventueel krijgt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Ik kan het ook niet dan komt er te staan dat mijn pc te sloom gaat proccesor=intel core 2 duo e500 2.20 ghz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Glenn_ Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Wacht gewoon rustig tot de patch er komt, Installeer de patch, en kijk daarna of het werkt. Nu weten we het probleem van die ''fout'' nog niet omdat er veel die error krijgen en veel een snelle computer hebben Dus wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.