Jump to content

Drift mod?


mattert

Recommended Posts

ik had op youtube een drift mod gezien voro gta:iv, maar er stond geen verwijzing waar je het kunt downloaden, weet iemand dit misschien? wil 't zo graag ;d

Misschien als je even een link plaatst van het filmpje kunnen we je misschien verder helpen :D

EDIT

Sommige mensen hebben geen mod nodig :$

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

Is wel een vette mod :D

Misschien moet je even een bericht sturen op youtube naar degene die het filmpje geplaatst heeft, en vertelt hij wel waar je hem kan downloaden.

:cya:

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Link to comment
Delen op andere websites

ik had op youtube een drift mod gezien voro gta:iv, maar er stond geen verwijzing waar je het kunt downloaden, weet iemand dit misschien? wil 't zo graag ;d

http://www.youtube.com/watch?v=h8-tZKGhiB4...feature=related

dat is gewoon aangepast in handling.dat ik heb al een onderwerp aangemaakt hoe je dat moet veranderen want als je opslaat dan start het spel niet op laten we hopen dan snel iemand het snapt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik had op youtube een drift mod gezien voro gta:iv, maar er stond geen verwijzing waar je het kunt downloaden, weet iemand dit misschien? wil 't zo graag ;d

http://www.youtube.com/watch?v=h8-tZKGhiB4...feature=related

dat is gewoon aangepast in handling.dat ik heb al een onderwerp aangemaakt hoe je dat moet veranderen want als je opslaat dan start het spel niet op laten we hopen dan snel iemand het snapt :Y

dus als je die aanpast start 't spel niet meer op?

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is geen mod. Ik kan dit namelijk ook op de 360. Je moet je auto bij het wegrijden een enorme ruk aan het stuur geven totdat die gaat spinnen. Als je dan verder rijd met nog steeds het stuur kleine tikjes te geven blijft deze auto roken (kan alleen bij de snellere auto's). Zoals je hoort schakelt de auto niet en blijft hij gewoon bij hoge toeren spinnen, dit kan gewoon in de eerste of tweede versnelling.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had op youtube een drift mod gezien voro gta:iv, maar er stond geen verwijzing waar je het kunt downloaden, weet iemand dit misschien? wil 't zo graag ;d

http://www.youtube.com/watch?v=h8-tZKGhiB4...feature=related

dat is gewoon aangepast in handling.dat ik heb al een onderwerp aangemaakt hoe je dat moet veranderen want als je opslaat dan start het spel niet op laten we hopen dan snel iemand het snapt :Y

Maar als je een backup van handling.dat maakt, en dan als het niet meer opstart gewoon weer de aangepaste handling.dat veranderen met de orginele handling.dat?

Bewerkt: door mattert
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...