mattert Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) ik had op youtube een drift mod gezien voro gta:iv, maar er stond geen verwijzing waar je het kunt downloaden, weet iemand dit misschien? wil 't zo graag ;d http://www.youtube.com/watch?v=h8-tZKGhiB4...feature=related Bewerkt: 10 december 2008 door mattert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) ik had op youtube een drift mod gezien voro gta:iv, maar er stond geen verwijzing waar je het kunt downloaden, weet iemand dit misschien? wil 't zo graag ;d Misschien als je even een link plaatst van het filmpje kunnen we je misschien verder helpen EDIT Sommige mensen hebben geen mod nodig :$ Bewerkt: 10 december 2008 door nick_kerkwijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 filmpje toegevoegd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 (bewerkt) Is wel een vette mod Misschien moet je even een bericht sturen op youtube naar degene die het filmpje geplaatst heeft, en vertelt hij wel waar je hem kan downloaden. Bewerkt: 10 december 2008 door nick_kerkwijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vwgolf2vr6 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 ik had op youtube een drift mod gezien voro gta:iv, maar er stond geen verwijzing waar je het kunt downloaden, weet iemand dit misschien? wil 't zo graag ;d http://www.youtube.com/watch?v=h8-tZKGhiB4...feature=related dat is gewoon aangepast in handling.dat ik heb al een onderwerp aangemaakt hoe je dat moet veranderen want als je opslaat dan start het spel niet op laten we hopen dan snel iemand het snapt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 ik had op youtube een drift mod gezien voro gta:iv, maar er stond geen verwijzing waar je het kunt downloaden, weet iemand dit misschien? wil 't zo graag ;d http://www.youtube.com/watch?v=h8-tZKGhiB4...feature=related dat is gewoon aangepast in handling.dat ik heb al een onderwerp aangemaakt hoe je dat moet veranderen want als je opslaat dan start het spel niet op laten we hopen dan snel iemand het snapt dus als je die aanpast start 't spel niet meer op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Volgens mij doe je dat door je banden helemaal op te warmen (totdat ze heel erg gaan roken) en dan gas geven. Ik denk niet dat het een mod is, maar iemand die goed kan rijden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vwgolf2vr6 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Volgens mij doe je dat door je banden helemaal op te warmen (totdat ze heel erg gaan roken) en dan gas geven. Ik denk niet dat het een mod is, maar iemand die goed kan rijden. lol nee is duidelijk opgevoert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lexus123 Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Dit is geen mod. Ik kan dit namelijk ook op de 360. Je moet je auto bij het wegrijden een enorme ruk aan het stuur geven totdat die gaat spinnen. Als je dan verder rijd met nog steeds het stuur kleine tikjes te geven blijft deze auto roken (kan alleen bij de snellere auto's). Zoals je hoort schakelt de auto niet en blijft hij gewoon bij hoge toeren spinnen, dit kan gewoon in de eerste of tweede versnelling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bijtje Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2008 Als je achteruit rijd, en daarna tegelijk de knop indrukt om vooruit te rijden, beginnen je achterwielen te slippen. Laat achteruit los, en zorg dat je blijft driften. Thats all. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vwgolf2vr6 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 lol ik weet eindelijk hoe je handling.dat kan bewerken driften gaat super! lol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Dat hoeft geen mod te zijn, maar er is zeker iets veranderd. Op die manier kun je het niet met een standaard auto.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Dat hoeft geen mod te zijn, maar er is zeker iets veranderd.Op die manier kun je het niet met een standaard auto.... Ja, dus een handling mod(ification)... Snappie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattert Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) ik had op youtube een drift mod gezien voro gta:iv, maar er stond geen verwijzing waar je het kunt downloaden, weet iemand dit misschien? wil 't zo graag ;d http://www.youtube.com/watch?v=h8-tZKGhiB4...feature=related dat is gewoon aangepast in handling.dat ik heb al een onderwerp aangemaakt hoe je dat moet veranderen want als je opslaat dan start het spel niet op laten we hopen dan snel iemand het snapt Maar als je een backup van handling.dat maakt, en dan als het niet meer opstart gewoon weer de aangepaste handling.dat veranderen met de orginele handling.dat? Bewerkt: 11 december 2008 door mattert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 gta 4 is tegen modden beveiligd, meer dan in gta sa, opium heeft dit opgelost met een hook. Hiermee kan je elk bestand zonder problemen aanpassen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.