Jump to content

Drift mod?


mattert

Recommended Posts

gta 4 is tegen modden beveiligd, meer dan in gta sa, opium heeft dit opgelost met een hook. Hiermee kan je elk bestand zonder problemen aanpassen.

jup mij is het al gelukt met autos opvoeren is wel gaaf je moet wat dingen aanpassen en dan kan je gewoon de beveiliging omleiden om zo te zeggen

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
lol ik weet eindelijk hoe je handling.dat kan bewerken driften gaat super! lol

Hej hoe doe je dat dan want ik snap het niet ik verander dan iets en heb ik denk verkeert want hij staat er zo scheef in enzo en dan sla ik op start hij spel nie :( wil je plz mij helpe ?:D

Link to comment
Delen op andere websites

Bij dat filmpje, volgens mij is dat geen 'Drift-mod' maar volgens mij is de handling aangepast ofzo.

Ooit eens gelezen in een topic dat je zo de snelheid en acceleratie kan aanpassen. En als je de acceleratie maar genoeg aanpast, heeft hij bij elk toerental veel kracht en blijven de wielen spinnen. Dus zo hebben ze dat denk ik ook bij dat filmpje gedaan. Er stond bij dat dat op de PC was, maar kan dat ook op de Ps3? Lijkt me vet om zo'n klein langzaam karretje van het vliegveld supersnel te maken :puh:.

Groeten

Gta Bram

Bewerkt: door Gta Bram
Link to comment
Delen op andere websites

gta 4 is tegen modden beveiligd, meer dan in gta sa, opium heeft dit opgelost met een hook. Hiermee kan je elk bestand zonder problemen aanpassen.

aah... dat vind ik dan wel wat minder van rockstar hoor. Alsof het zo erg is om mods te plaatsten wat maakt rockstar het uit dat mensen het spel zelf leuker maken door mods in hun eigen spel te plaatsen

Link to comment
Delen op andere websites

gta 4 is tegen modden beveiligd, meer dan in gta sa, opium heeft dit opgelost met een hook. Hiermee kan je elk bestand zonder problemen aanpassen.

aah... dat vind ik dan wel wat minder van rockstar hoor. Alsof het zo erg is om mods te plaatsten wat maakt rockstar het uit dat mensen het spel zelf leuker maken door mods in hun eigen spel te plaatsen

Het lijkt me logisch dat ze dit doen omdat mensen anders in de multiplayer gaan cheaten en achievements makkelijker kunnen halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft wel effect op het normale rijden van je auto. Je drift dus wel de hele tijd. Bij missies zou dit een probleem kunnen zijn. Bijv bij Races.

Dat ligt eraan hoeveel je je auto opvoert denk ik. Als je het wat minder doet, heeft hij iets meer kracht maar slipt hij niet door en door. ( Denk ik ) Of je maakt gewoon een nieuwe game om te driften.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...