Gino Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 (bewerkt) eeJ ik heb het zelf al eens geprobeerd maar het lukt me maar nieT kan iemand duidelijk de stappen geven diej ik moet ondergaan om een skin en een ander model in de filmpjes te krijgen ....?:mellow: Bewerkt: 16 april 2005 door Only_Gino Reageren
PatrickW Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Ik ben bang dat je hier niet veel reacties op krijgt, want ik denk niet dat iemand weet aan welke voorwaarden een model/skin moet voldoen, om dienst te kunnen doen als vervanging van de Cutscene-models..... Maar ik hoop dat ik ongelijk krijg... ik ben erg benieuwd Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Het zou misschien kunnen lukken als je de oude model AANPAST, dan blijft waarschijnlijk veel informatie in de model zitten....zoals hoe de mond moet bewegen in een filmpje enzo. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Het zou misschien kunnen lukken als je de oude model AANPAST, dan blijft waarschijnlijk veel informatie in de model zitten....zoals hoe de mond moet bewegen in een filmpje enzo. zijn hier niet gewoon aparte textures voor ik bedoel elk filmpje zijn eigen skin ?, Reageren
Wauzie Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Nee, dat niet.....Rockstar wil alles zo zuinig mogelijk maken....daarmee bedoel ik dat het zomin mogelijk plaats op je schijf inneemt......volgens mij weet niemand op dit forum hoe je zo'n filmpjes maakt. Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 De texturen van de Model uit de Cutscene zijn hetzelfde als in het spel...Want als je met een zelf gemaakte skin door VC loopt zie je die skin ook in de Cutscene. Reageren
Gino Geplaatst: 17 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Ik had eens een ander model en toen had ik CSplay.dff veranderd door die andere in de filmpjes is hij het model maar houd hij de telefoon bijv. raar vast maar heel zijn lichaam is wit <_< ..... Reageren
Eclipse Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Ik had eens een ander model en toen had ik CSplay.dff veranderd door die andere in de filmpjes is hij het model maar houd hij de telefoon bijv. raar vast maar heel zijn lichaam is wit <_< ..... Als je de model aanpast is hij gelijk de info kwijt van de textuur...ik denk dat het daar aan licht...Vroeger had ik ook eens een auto aangepas..Toen werd hij ook helemaal wit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.