TT5 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 hoe begin je in godsnaam online te gamen, ik weet niet of ik kan online gamen door mijn internet verbinding, ik zitn namelijk op een netwerk van renault. hoe doen jullie het, mensen toevoegen ofzo ?? zeg eens Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Maakt niet uit op wat netwerk je zit zolang je internet hebt Ik neem aan dat dit voor de PC is Ten eerste log in by Rockstar Games Social Club Ten tweede log in by Games For Windows LIVE Start dan de game neem je mobiel en selecteer Multiplayer Gratzzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TT5 Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 ok en dan vraagt hij je moet meer gamers of deelnemers hebben? en dan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAFreak007 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Als je Multiplayer selecteert dan moet je gaan naar Quick Game of Custom Game denk ik En dan je mode kiezen Ben niet zeker WAnt ik heb op Xbox en daar is het zo Gratzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.