Jump to content

xfx beta driver ?

ritchiecool

Recommended Posts

ik heb sin kort veel verander aan mijn pc om gta 4 lekker te kunne draaien ben nu zo ver gekomen dat ik

alles op volle bak krijge maar tog blijf ik maar 30 fps te halen ook al zet ik alles weer minder blijf die 30 fps tonen

bu als ik de beta driver van nivida neem loopt die nog slechter maar ik heb de xfx versie van geforce en geen beta driver tot nu toe gevonde

iemand de zelfste chittt

mijn spec

quad core 2.6 ghz 8mb ( gebruikt maar 40 % voor gta 4)

2 gb ram ( waar ik nog genoeg voor over heb gta 4 gebrukt max 700 mb bij ik )

xfx 9600 gt ( kan crysis volle bak mee draaien dus gta moet ook zekr lukke )

ik haat het dat ik zoveel geld nu verdaan heb en tog niet 100 % kan genieten van gta

aja ik onderneem ook veel fouten in spel puur omdat me vga driver niet 100% op gta draait denk ik

Delen op andere websites

Start -> Rechtermuisknop (Deze) Computer -> Eigenschappen -> Hardware/Apparaatbeheer -> Beeldschermadapters -> 9600GT rechtermuisknop -> Stuurprogramma's bijwerken.

Misschien dat het werkt.

zo kom ik tog niet aan beta drivers ? kheb et tog eens geprobeert zonder enig suckses

ik baal van het spel

Delen op andere websites

nogmaals ik heb de beta drivers al geprobeer van geforce en het gaat nog slechter dat is omdat ik een xfx kaart heb en die vind ik niet op nzone ook nergens anders

Ik heb ook een xfx videokaart, het maakt niet uit want je videokaart heeft een nvidia chip en werkt met alle drivers die nvidia heeft gemaakt.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...