ritchiecool Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 ik heb sin kort veel verander aan mijn pc om gta 4 lekker te kunne draaien ben nu zo ver gekomen dat ik alles op volle bak krijge maar tog blijf ik maar 30 fps te halen ook al zet ik alles weer minder blijf die 30 fps tonen bu als ik de beta driver van nivida neem loopt die nog slechter maar ik heb de xfx versie van geforce en geen beta driver tot nu toe gevonde iemand de zelfste chittt mijn spec quad core 2.6 ghz 8mb ( gebruikt maar 40 % voor gta 4) 2 gb ram ( waar ik nog genoeg voor over heb gta 4 gebrukt max 700 mb bij ik ) xfx 9600 gt ( kan crysis volle bak mee draaien dus gta moet ook zekr lukke ) ik haat het dat ik zoveel geld nu verdaan heb en tog niet 100 % kan genieten van gta aja ik onderneem ook veel fouten in spel puur omdat me vga driver niet 100% op gta draait denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Start -> Rechtermuisknop (Deze) Computer -> Eigenschappen -> Hardware/Apparaatbeheer -> Beeldschermadapters -> 9600GT rechtermuisknop -> Stuurprogramma's bijwerken. Misschien dat het werkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ritchiecool Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Start -> Rechtermuisknop (Deze) Computer -> Eigenschappen -> Hardware/Apparaatbeheer -> Beeldschermadapters -> 9600GT rechtermuisknop -> Stuurprogramma's bijwerken.Misschien dat het werkt. zo kom ik tog niet aan beta drivers ? kheb et tog eens geprobeert zonder enig suckses ik baal van het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harm85 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.html En kies de juiste driver. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ritchiecool Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.htmlEn kies de juiste driver. nogmaals ik heb de beta drivers al geprobeer van geforce en het gaat nog slechter dat is omdat ik een xfx kaart heb en die vind ik niet op nzone ook nergens anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harm85 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 http://www.nzone.com/object/nzone_gtaiv_downloads.htmlEn kies de juiste driver. nogmaals ik heb de beta drivers al geprobeer van geforce en het gaat nog slechter dat is omdat ik een xfx kaart heb en die vind ik niet op nzone ook nergens anders Ik heb ook een xfx videokaart, het maakt niet uit want je videokaart heeft een nvidia chip en werkt met alle drivers die nvidia heeft gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.