Tieske10 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 help, alleen nog de firefighter missie, dan ben ik er (zonder cheats!). Heeft iemand nog tips naast de wikigta tips? Mijn tijd is vaak op rond missie 5/6. Zo vervelend al die mensen die wegrennen en dat ik daar met mn moeilijk manouvreerbare (nieuw woord?) brandweerwagen achter aan moet... iemand nog tips? Reageren
Platypus Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Je tijd is op? Bij level 6 heb ik ongeveer nog 6 minuten Gewoon goed raak spuiten, en je moet niet letten op de schade van je auto, want die firetruck kan wel tegen een stootje Reageren
wes-vercetti Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 gewoon de auto blussen en dan alevast op 1 of 2 deure richte dat scheelt en let op de mese die er dan nog vandoor gaan ver gaan ze niet ze gaan vanzelf stil staan Reageren
headhunterke Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 zeker niet te snel rijden met die brandweerwagen, want dan is ie zeker zo goed als onbestuurbaar... zet je sirene aan, en neem de bochten altijd breed... Je kan trouwens wel makkelijk een autootje aan de kant rammen hoor met zo'n grote wagen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.