Thijs1005 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Kijk maar linksboven. Hoe kan je die FPS zien? hoe stel je dat in? Reageren
harm85 Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Kijk maar linksboven. Hoe kan je die FPS zien? hoe stel je dat in? Dan moet je het pogramma EVGA Precision downloaden, het is gratis. Als je het geïnstalleerd hebt dan start je "EVGA Precision" en "EVGA Precision On-Screen Display Server" om de data in het scherm te laten zien als je een spel aan het spelen bent. Reageren
Tjerk Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 -norestrictions -nomemrestrict -novblank /high Dit heeft me behoorlijk goed geholpen, eerst liep Gta IV ook wel goed, maar nu zonder enige stotter Reageren
JeGe Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 EN BEDANKT -.- !Voordat ik dit deed was het nog normaal met wel lage FPS, maar nu ik dit heb gedaan heb ik nog steeds net zo lage FPS + alles is zwart glimmend! Ja kan iemand me helpen..?! Reageren
Tjerk Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ja kan iemand me helpen..?! Is alles nog steeds zwart glimmend als je dat lijntje van -norestrictions -nomemrestrict -novblank /high weg haald? Reageren
JeGe Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ja kan iemand me helpen..?! Is alles nog steeds zwart glimmend als je dat lijntje van -norestrictions -nomemrestrict -novblank /high weg haald? Ja.. maar voordat ik die lijn probeerde was het nog normaal :S Reageren
Glenn_ Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 al opnieuw Gta IV geïnstalleerd? Reageren
JeGe Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 al opnieuw Gta IV geïnstalleerd? Je hebt een beperkt aantal installaties dus wil ik graag een andere oplossing.. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 al opnieuw Gta IV geïnstalleerd? Je hebt een beperkt aantal installaties dus wil ik graag een andere oplossing.. Je hebt echt geen beperkt aantal installaties hoor, van waar heb je dat nu weer? Reageren
JeGe Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 al opnieuw Gta IV geïnstalleerd? Je hebt een beperkt aantal installaties dus wil ik graag een andere oplossing.. Je hebt echt geen beperkt aantal installaties hoor, van waar heb je dat nu weer? Van andere topics en forums Reageren
GtaSlave Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 je kan ook een textfile met de naam: commandline maken en die dingetjes erinzetten en dan in je installatie map van gta zetten. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Bij mij loopt hij ook op 50-60 FPS binnen, rond de 25 tot 40 FPS buiten. op medium settings MSI 9800 GT 512 MB overgeklokt Reageren
harm85 Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Nog ff iets, als je de graphics echt niks vind, zoals ik, druk dan op de toets: p Dan krijg je er een bloom effectje bij. Bij deze forum gevonden. En er is een GTA IV graphics tweaker in de maak. Groeten Harm Reageren
deagle Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Welke settings gebruik jij in EVGA Precision? Reageren
rieskae Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 ik kan die EVGA Precision On-Screen Display Server nergens vinden? als ik het programma installeer zie ik alleen de EVGA precision staan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.