Jump to content

Mijn GTA IV gaat vloeiend! ~50 fps


harm85

Recommended Posts

  • Reacties 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • harm85

    9

  • wesley123

    9

  • TaartJJ~!

    7

  • JeGe

    5

ik kan die EVGA Precision On-Screen Display Server nergens vinden? als ik het programma installeer zie ik alleen de EVGA precision staan!

EVGA openen na istalatie.. druk op knopje tools (icoontje sleutel rechts onderin, dan tabblad monitoring, daar kun je "show on-screen display" instellen...

suc6

Link to comment
Delen op andere websites

ok thx!

ik had de zin uit de openingspost achter mijn snelkoppeling gezet, maar ik blijf maar 7 fps houden:(

quadcore q6600

nvidia geforce 8600GS

4 gb geheugen

nog zeker 500 gig hd vrij

vista met SP1

iemand nog tips om het te verbeteren ?:(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het echt niet, het probleem is gewoon dat hij blijft hangen op maar 5 fps, terwijl ik hier wel de

game speel met een Xfx geforce nvidia 9600 gt. Hoe kan ik dit omhoog krijgen?

PS: Ik kan bij mijn instellingen de render kwaliteit niet eens op hoog zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

iedereen roept altijd nieuwe videokaart, maar op die test site moet ik alles MAKKELIJK goed kunnen draaien, en ik heb ook alles wat rockstar RECOMMEND.

is het normaal dat ze iets recommenden en het vervolgens voor geen meter loopt en testsites zeggen dat alles heel goed moet lopen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ok voor degen die de kwaliteit echt bagger vinden hier oplossing en misschien ook oplossing voor de vastloper RESC10:

Ik heb in de map "D:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV" een textbestandje commandline.txt in gezet. In het textbestandje heb ik dit in gezet, gewoon kopieeren plakken:

-norestrictions -nomemrestrict -novblank -renderquality 4 -shadowdensity 16 -texturequality 2 -viewdistance 45 -detailquality 99 -width 1920 -height 1080 -refreshrate 60 -percentvidmem 100 -fullspecaudio

Ik heb wel een Nvidia GTX280 en een nieuwe quad core processor, dus overbelast je videokaart niet. Want bij mij werd hij goed heet als ik 70 fps krijg.

Als je dat gedaan hebt dan kan je via rockstar social club het spel starten door op de play knop te drukken.

De patch heeft bij mij wel geholpen qua sneller laden en alles.

Het is wel EIGEN RISICO. Als je videokaart kapot is, is dat niet mijn probleem.

Als je dan ziet wat het eerst was en met de instellingen dan zie je heel veel verschil.

En druk eens op de letter p als je aan het spelen bent.

Ik hoop dat je eruit komt

Groeten Harm

Link to comment
Delen op andere websites

Ja het laden gaat stukken sneller, maar de hele beeldkwaliteit gaat achter uit, het is nu nog minder mooi en snel als voorheen. Ik snap niet hoe je hier bij komt, want het word er echt niet beter op.

Oke, ja bij mij wel, ligt denk ik aan het type videokaart

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap het echt niet, het probleem is gewoon dat hij blijft hangen op maar 5 fps, terwijl ik hier wel de

game speel met een Xfx geforce nvidia 9600 gt. Hoe kan ik dit omhoog krijgen?

PS: Ik kan bij mijn instellingen de render kwaliteit niet eens op hoog zetten.

je hebt de zelfste video kaart zoals ik en ik kan spelen op volle bak behalve de verte staat op 45 en tex. staat op medium voor de rest alles volle bak en ik haal juist 30 fps dus kan het zekr niet aan je vga liggen grt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan mijn texture quality niet eens naar high zetten hij blijft op medium en die Render quality kan ik wel op very high zetten.

Sapphire Ati HD4870 PCIe 512mb DDR5

Intel Prntium Core 2 Duo E8500 s775 Box 4x333MHz

Asus DVD-RW Lighstscribe Pata of Sata

Asus P5ql-e

WDC 500 GB 7200 tpm SataII

Geheugen DDR2-800 Kingston HyperX 4 GB

Asus DVD-rom Pata of Sata 18 speed E616 black/white

voeding 600 watt Zalman ZM600-HP

Miditower NZXT Lexa Blueline

Ms Window Vista Home Premium 32 bits DVD oem NL

Bewerkt: door GoldEye1985
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Ok voor degen die de kwaliteit echt bagger vinden hier oplossing en misschien ook oplossing voor de vastloper RESC10:

Ik heb in de map "D:\Program Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV" een textbestandje commandline.txt in gezet. In het textbestandje heb ik dit in gezet, gewoon kopieeren plakken:

-norestrictions -nomemrestrict -novblank -renderquality 4 -shadowdensity 16 -texturequality 2 -viewdistance 45 -detailquality 99 -width 1920 -height 1080 -refreshrate 60 -percentvidmem 100 -fullspecaudio

Ik heb wel een Nvidia GTX280 en een nieuwe quad core processor, dus overbelast je videokaart niet. Want bij mij werd hij goed heet als ik 70 fps krijg.

Als je dat gedaan hebt dan kan je via rockstar social club het spel starten door op de play knop te drukken.

De patch heeft bij mij wel geholpen qua sneller laden en alles.

Het is wel EIGEN RISICO. Als je videokaart kapot is, is dat niet mijn probleem.

Als je dan ziet wat het eerst was en met de instellingen dan zie je heel veel verschil.

En druk eens op de letter p als je aan het spelen bent.

Ik hoop dat je eruit komt

Groeten Harm

die -nomemrestrictions is niet slim, deze verergerd de memory leaking drastisch.

als je 2 beeldschermen hebt aangesloten is het ook beter om er 1 uit te zetten dat snoept ook veel fps weg ( en memory)

wtf?! Wie speelt er gta4 met 2 beeldschermen, 2 beeldschermen is alleen handig als het voor werk nodig is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...