Jump to content

hoe weet je nou welke submissies je nog moet doen?


superbommie

Recommended Posts

ik heb de hele verhaallijn uitgespeeld. maar zit nog pas op 65 procent.

nu ben ik bezig met de submissies,maarja hoe weet ik nou welke ik wel en welke ik niet heb gedaan.

bijvoorbeeld met die assassin,word dat vanzelf aangegeven? ik heb naar mijn gevoel 10 assassin missies uitgevoerd, dit heb ik niet bijgehouden, want heb een hele lange tijd geen gta gespeeld.

maarja hoe kan ik dit nou checken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan je inderdaad in je stats zien, onder het kopje Score. Daar eventjes naar beneden scrollen en je ziet bijvoorbeeld hoeveel drug deliveries je gedaan hebt, ... Kijk op WikiGTA om te zien hoeveel je moet doen voor elke submissie.

oke daar ben ik in ieder geval een stuk wijzer van geworden.

kon alleen niks vinden van de assassin missies,maar ik zie nou geen icoontje meer van de assassin missie op me radar, dus neem aan dat ik dat volledig heb voltooid dan.

of komt het later terug ofsow

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan je inderdaad in je stats zien, onder het kopje Score. Daar eventjes naar beneden scrollen en je ziet bijvoorbeeld hoeveel drug deliveries je gedaan hebt, ... Kijk op WikiGTA om te zien hoeveel je moet doen voor elke submissie.

oke daar ben ik in ieder geval een stuk wijzer van geworden.

kon alleen niks vinden van de assassin missies,maar ik zie nou geen icoontje meer van de assassin missie op me radar, dus neem aan dat ik dat volledig heb voltooid dan.

of komt het later terug ofsow

Neen, als je geen icoontje meer hebt zullen de Assassination missies voltooid zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...