extron Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Alles werkt behalve dat als ik een paar actor doodschiet ze blijven lopen en daardoor komer er geen nieuwe actors , weet iemand hoe ik kan checken of een actor dood is en hoe ik ze kan verwijderen dan ? Greetz, Extron ------- Reageren
Beagle Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Je hoeft niet de opcode "achterna lopen" én "dood ...." te gebruiken. Als hun opdracht jouw doden is, lopen ze je zoiezo achterna. Dat als je op hun richt, dat ze dan weglopen, is een opcode voor. Ik dacht dat die in de tutorial van PatrickW en Dutchy3010 behandeld word, bij het kopje Actors. En, niet dubbelposten. Vinden moderators vervelend. Reageren
extron Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) sorry voor het dubbelposten daarjuist. Nu ik heb die tutorial eens bekeken en zelfs ook eens gekopieert en terug als ik een persoon aanmaak en die doodschiet blijft het gewoon op de grond dood liggen en verdwijnt niet. Iemand een idee hoe dit komt en eventueel een oplossing? Greetz, Extron -------- Bewerkt: 12 december 2008 door extron Reageren
Beagle Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 sorry voor het dubbelposten daarjuist.Nu ik heb die tutorial eens bekeken en zelfs ook eens gekopieert en terug als ik een persoon aanmaak en die doodschiet blijft het gewoon op de grond dood liggen en verdwijnt niet. Iemand een idee hoe dit komt en eventueel een oplossing? Greetz, Extron -------- Waarom wil je het zo graag laten verdwijnen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ifje maken, wait inbouwen (hoe lang je wilt dat die blijf liggen), opcode zoeken. Gebruik eens de opcode-search tool van SB, en je vind vanzelf wat. 009B: destroy_actor 18@[/font] Reageren
extron Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) Ifje maken, wait inbouwen (hoe lang je wilt dat die blijf liggen), opcode zoeken. Gebruik eens de opcode-search tool van SB, en je vind vanzelf wat.009B: destroy_actor 18@[/font] Hoi wel ik wil ze kwijt omdat zolang ze blijven liggen komen er geen nieuwe levende zombies af. En ja heb hier een code gevonden al : actor.DestroyInstantly(0@) Maar blijkbaar werkt ze niet zoals ik ze heb gebruikt zal even mijn script tonen : thread "ALONE" :ALONE_1 wait 0 if 010F: player $PLAYER_CHAR wanted_level > 0 then jump @ALONE_10 end 04C4: store_coords_to 7@ 8@ 9@ from_actor $PLAYER_ACTOR with_offset 0.0 0.0 0.0 wait 0 11@ = -1 10@ = 120.0 08E5: get_actor_in_sphere 7@ 8@ 9@ radius 10@ handle_as 11@ wait 0 if not 11@ == -1 jf @ALONE_1 wait 0 jump @ALONE_3 :ALONE_3 wait 0 if not actor.Dead(11@) then jump @ALONE_5 end actor.DestroyInstantly(11@) jump @ALONE_1 :ALONE_5 wait 0 //Actor.StorePos(11@, $PED_X, $PED_Y, $PED_Z) 0332: set_actor 11@ bleeding 1 048F: actor 11@ remove_weapons 07DD: set_actor 11@ temper_to 100 05E2: AS_actor 11@ kill_actor $PLAYER_ACTOR jump @ALONE_1 :ALONE_10 wait 0 010D: set_player $PLAYER_CHAR wanted_level_to 0 jump @ALONE_1 Dus jullie zien wel wat er gebeurt, maar alleen als hij een dode actor heeft dan moet die verdwijnen maar volgens mij kan die code geen dode actors waarnemen want ze blijven allemaal liggen. Greetz, Extron -------- Bewerkt: 12 december 2008 door extron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.