Yohan Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) Splintercell Chaos Theory only :blink: Iedereen is laaiend enthousiast over Splinter Cell online duz ik ga het binnenkort maare is ff aanschaffen.. B) Bewerkt: 17 april 2005 door Yohan Reageren
Sasuke Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Splintercell Chaos Theory only :blink: Iedereen is laaiend enthousiast over Splinter Cell online duz ik ga het binnenkort maare is ff aanschaffen.. B) Is hij ook I guess... Heb vanmiddag 6 uur Co-op gedaan met split screen !!! B) Echt.. te vet voor woorden ! Reageren
Yohan Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 (bewerkt) Ik speel vooral Counter-Strike en GTA VC (gemod) Dat spel zie ik ook vet vaak staan op Xfire nu.. :| Iedereen speelt SC.. :blink: B) Bewerkt: 17 april 2005 door Yohan Reageren
RGA Geplaatst: 18 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Ik wil ook wel online gaming. maar ik heb draadloss internet. En iemand heeft mij vertelt dat het dan lastig aansluiten is! Weet iemand hier meer van?? Reageren
Timotees Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 hoe heb je draadloos internet, thuisnetwerk of rechtstreeks van een provider? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Ik wil ook wel online gaming.maar ik heb draadloss internet. En iemand heeft mij vertelt dat het dan lastig aansluiten is! Weet iemand hier meer van?? Ik neem aan dat je wilt gaan online gamen op de PS2 en je gewoon thuis een draadloos netwerkje hebt. Er zijn repeaters in de handel die een draadloos signaal versterken. Deze kun je gewoon ergens thuid neerzetten en aansluiten op 220v en dan versterkt hij draadloze signaal zodat deze wat verder kan reikenl. Ook zo'n repeater zitten vaak (altijd?) 1 of meerdere aansluitingen om een bedraadnetwerk op aan te sluiten. Je kunt dus zo'n repeater kopen en daar je PS2 op aansluiten. Zo zou het moeten werken. Ik heb zelf nog een oude PC staat die helaas maar een PCI 1.1 slot heeft ipv 2.0 en daar ga ik het op dezeflde manier doen. Reageren
Brolly Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 Fifa street dragonball z games killzone yu-hi-oh en nog mini games Reageren
el burro Geplaatst: 18 april 2005 Rapport Geplaatst: 18 april 2005 fifa 2004 fifa 2005 call of duty battelfield vietnam grand trusmo driver 3 en nog veel meer :lol: B) :rolleyes: Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 Call of duty medal of honor en ik ben weer is begonnen aan need for speed undergound 2. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 gran turismo 4 en hoe heet het uh oh jah brothers in arms lekker weinig Reageren
Wauzie Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 Uhm....ff denken....: soms ACT OF WAR, Manhunt en nog wat andere games.....maar vc doe ik het meest Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 19 april 2005 Rapport Geplaatst: 19 april 2005 De laatste dagen speel ik Metal Gear Solid : 3 Snake Eater. En Gran Turismo 4 ook heel vaak nog. Meer spellen speel ik op het moment niet. GTA : SA speel ik ook af en toe ook. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 (bewerkt) ik speel weer gewoon gt4 en Midnight club en een beetje van gta vc, mens moet toch aan zijn trekken komen Bewerkt: 20 april 2005 door Romero Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 15 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2005 Def Jam, lekker vechten met rappers! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.