Thijs1005 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Hee is iemand al bij deze missie? Late Checkout, moet je naam Majestic hotel in opdracht van Ray. Bij mij hangt ie dan vast al ik load:S Iemand een oplossing? Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat zijn je computer specs? Beetje info geven mag gerust, glazen bollen helpen niet altijd. Mijn eerste ingeving is overigens even opnieuw opstarten en niet alttabben wanneer het spel laadt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat zijn je computer specs? Beetje info geven mag gerust, glazen bollen helpen niet altijd.Mijn eerste ingeving is overigens even opnieuw opstarten en niet alttabben wanneer het spel laadt. ik alt tab nooit:p Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VictorIV Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Ik ben er zelf nog niet gekomen, maar dit lijkt me iets voor de patch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Ik ben er zelf nog niet gekomen, maar dit lijkt me iets voor de patch Doet t al:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nicje87 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 Ik ben er zelf nog niet gekomen, maar dit lijkt me iets voor de patch Doet t al:D hoe heb je dat voor elkaar gekregen??? bij mij doet ie het nog niet namelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 3 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2009 bij die missie kan het gebeuren, als je daar bent en je loopt naar binnen komt er een cutscene, bij het laden van deze kan hij vastlopen, gewoon een paar keer opnieuw laden, dan doet hij het. Bij mij liep hij ook de eerste keer vast. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.