Jump to content

Wordt niet gebeld voor volgende missie


nebu147

Recommended Posts

Ik heb de missie Entourage van Jon Gravelli voltooit, maar ik wordt daarna niet gebeld om de missie daarna te doen. Ik heb iedere verplichte missie voor het verhaal voltooit, maar ik kom hier niet verder.

Als ik hem bel krijg ik ook geen reactie.

Link to comment
Delen op andere websites

Even geduld hebben is vaak de oplossing ;-)

Dus even afwachten en uw telefoon rinkelt vanzelf :Y

jups klopt was bij ook iik dagt huh?? en toen maar zelfmoordt gepleegt maar even later rinkel rinkel hey nikko bellick a have work for you weet niet precies meer wat die zj dus vul ik et ff zelf in :)

egt super game was mijn €47.99 meer dan waardt

:bier: tot gta

Link to comment
Delen op andere websites

Beste mensen,

Ik heb het probleem verholpen. Ik had de missie Babysitting nog niet gedaan, waarin Kim, die je moet vermoorden in gravelli's missie aan land komt. Deze missie is dus WEL nodig voor het verhaal, alhoewel deze missie bij het Missieoverzicht als Zijmissie wordt gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Even geduld hebben is vaak de oplossing ;-)

Dus even afwachten en uw telefoon rinkelt vanzelf :Y

jups klopt was bij ook iik dagt huh?? en toen maar zelfmoordt gepleegt maar even later rinkel rinkel hey nikko bellick a have work for you weet niet precies meer wat die zj dus vul ik et ff zelf in :)

egt super game was mijn €47.99 meer dan waardt

:bier: tot gta

HAHA.

Ik heb er lekker 44,99 voor betaald. Bij dixons.

Link to comment
Delen op andere websites

lol, ik vond het spel het geld ook waard, TOTDAT ik opeens de laaste missie had gespeeld, zonder ook maar een ECHT huis met garages oid te hbben! wtf is dit nu de langverwachte gta4?

Ga eens naar het echte New York. Ik kan je vertellen dat je daar ook niet veel garages aan zult treffen midden in de drukke stad. Het gaat toch echt om de New York sfeer en daar horen garage-safehouses blijkbaar niet bij. Voor je het spel had gekocht had je al kunnen weten dat GTA IV geen garages zou bevatten, zo'n grote verassing hoort het dus niet te zijn. Voor een andere sfeer, raad ik je aan een andere GTA te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...