Jesperkaj Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Telkens als ik Windows Media Player opstart, loopt het al na vijf seconden vast. Hij doet dan verder niks. Ik heb het probleem sinds gisteren. Wie kan me hieruit helpen? Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Welke versie heb je? De nieuwste versie is 11, dus misschien dat een update wil helpen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Hoe kan je zien welke versie je hebt? Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Als het goed is staat bovenaan een vertrouwde balk met Bestand, Bewerken en dergelijke. Ga daar naar Help en dan naar Over Windows Media Player (of iets dergelijks). Als je die balk niet hebt, moet je op de balk onderaan met je rechtermuisknop klikken of proberen met behulp van de (rechter) Alt-toets de balk weer tevoorschijn te toveren. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Zo te zien heb ik versie 10. Reageren
.Senne Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Nou, updaten dan die handel! download de .exe >>hier (wel voor XP, maar aangezien je v 10 hebt, zul je ook wel geen vista hebben)<< en run 'm als je 'm gedwonload hebt. dan update ie 'm, en werkt ie hopelijk weer. Reageren
FerryN Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Als je een illegale versie van XP hebt, of een niet gekr..... dan kun je de melding krijgen van XP dat je een illegale versie op je pc hebt staan. En van die melding is zo ver ik weet niet af te komen. Maar op de MS site staat versie 11, met een beetje zoekkunsten weet je hem te vinden en te dl'en. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 En Ferry, ik heb XP gewoon legaal. Hij doet het BTW weer!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.