Remi-X Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Ik denk dat ik een soort van nieuwe Easter Egg gevonden heb. Ik was zonet SA-MP aan het spelen toen ik op een plekje kwam waar veel auto's staan. Wat kom ik tegen? Een ijs auto. Wat staat er op het dak? 2 bolletjes ijs en een stokje/koekje. Worlds largest driving cock? [Verwijzing naar WikiGTA] Staat hier tevens ook zie ik net . Plaatje: Misschien dus een idee om dit ook tussen de pagina van Easter Eggs te zetten? Bewerkt: 11 december 2008 door Remi-X Reageren
Gast Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Kijk eens bij Mr. Whoopee. Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Lees jij mijn Topic start wat beter door. Dan zie je dat ik er een verwijzing naar heb Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Deze EE is al lang gevonden, Kijk maar eens bij: San Andreas, Voertuigen, MR Whoopee, daar staat het bij. Het heeft de vorm van een penis, en in GTA VC Vormen het de twee bulten van een vrouw. Sorry, maar allang gevonden. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Hoort dit trouwens niet in het San Andreas gedeelte? Reageren
AXIO Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Hoort dit trouwens niet in het San Andreas gedeelte?Nee omdat hij die auto bij Easteregg pagina van wikigta wil Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Deze EE is al lang gevonden, Kijk maar eens bij: San Andreas, Voertuigen, MR Whoopee, daar staat het bij.Het heeft de vorm van een penis, en in GTA VC Vormen het de twee bulten van een vrouw. Sorry, maar allang gevonden. Lees nou maar wat beter mijn beginpost. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 In GTA Vice City is de Mr Whoopee van hetzelfde type als de Boxville. Bovenop de wagen zitten twee slagroomtoeven die op twee borsten lijken. In GTA San Andreas ligt er een ijsje op de wagen die op een penis lijkt. Reageren
Remi-X Geplaatst: 16 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2008 [Verwijzing naar WikiGTA] Staat hier tevens ook zie ik net . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.