IfreakV Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 hey! Ik krijg binnenkort GTA IV en nu vraag ik mij af om mijn grafische kaart dat aankan (ATI radeon HD 2400 pro)(128mb) Bij minimum staat 256mb maar als ik bij bv canyourunit.com kijk heb ik +/- 1500mb geheugen? Als ik bij details van windows prestatie index kijk komt dit er staan: Is er een mogelijkheid om systeemgeheugen als grafisch geheugen te gebruiken fzo? Of kan mijn pc gta iv wel aan? Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VictorIV Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 hey!Ik krijg binnenkort GTA IV en nu vraag ik mij af om mijn grafische kaart dat aankan (ATI radeon HD 2400 pro)(128mb) Bij minimum staat 256mb maar als ik bij bv canyourunit.com kijk heb ik +/- 1500mb geheugen? Als ik bij details van windows prestatie index kijk komt dit er staan: Is er een mogelijkheid om systeemgeheugen als grafisch geheugen te gebruiken fzo? Of kan mijn pc gta iv wel aan? Alvast bedankt Nee, geen mogelijkheid, ik had die kaart in 256 MB versie, ik vond 'm waardeloos. Ik heb nu de 8600 GT 1,7 GB, ik vind 'm een echte aanrader en hij staat ook bij aanbevolen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VictorIV Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 hey!Ik krijg binnenkort GTA IV en nu vraag ik mij af om mijn grafische kaart dat aankan (ATI radeon HD 2400 pro)(128mb) Bij minimum staat 256mb maar als ik bij bv canyourunit.com kijk heb ik +/- 1500mb geheugen? Als ik bij details van windows prestatie index kijk komt dit er staan: Is er een mogelijkheid om systeemgeheugen als grafisch geheugen te gebruiken fzo? Of kan mijn pc gta iv wel aan? Alvast bedankt Nee, geen mogelijkheid, ik had die kaart in 256 MB versie, ik vond 'm waardeloos. Ik heb nu de 8600 GT 1,7 GB, ik vind 'm een echte aanrader en hij staat ook bij aanbevolen oohw w8 ff, ik zal ff kijken want ik heb dat ook een keer gedaan, maar met iets anders (ik zal ff voor je kijken) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VictorIV Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 je werkt op Vista toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VictorIV Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 je werkt op Vista toch? + volgens mij kan je niet dat geheugen erbij gooien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.