Jump to content

hoeveer ben jij al in gta 4 PC

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb m niet dus kan t niet zeggen ;)

ben gewoon nieuwschierig hoever jullie al zijn ;)

Geplaatst:

Ik zit nu op de 26% :puh: Maar ik heb hem ook al op de PS3 2 keer uitgespeeld, dus ik weet al overal wat ik moet doen, alleen de video edditor is nog leuk om mee te ontdekken. :puh:

Geplaatst:

Misschien is een poll handig om op te stemmen?

En zelf heb ik GTA IV nog niet... Kan ook niet, videokaart te zwak.

Geplaatst:

keb nog maar 3 of 4 missies gedaan... ben aan het wachten op patch van rockstar voor ik terug verder speel want ik zie de straten nu niet :( (ze laden niet)

Geplaatst: (bewerkt)
Hier was al een Topic over: Klik. Gebruik voortaan de ZoekFunctie. :)

Excuses als het een mod-gedrag is! :)

oh really

sluit en verwijder deze dan maar 8-)

[edit] dat is voor het algemeen ik heb het specifiek over de pc dus doe maar niet dat verwijder en sluit gedeelte ;)

my bad ;)

Bewerkt: door the_dan
Geplaatst:

Had um in 4 dagen al weer uitgespeeld

en je kan na de credits weer lekker verder spelen als je da wilt :puh:

Geplaatst:

Ik ben tussen de 15-20 % en het is fijn dat hij het hier super doet op high maar er zitten nog wel een paar bugjes -.-

Geplaatst:
[edit] dat is voor het algemeen ik heb het specifiek over de pc dus doe maar niet dat verwijder en sluit gedeelte ;)

Dat maakt niet uit, want je kunt het er gewoon bij vermelden, dat je het spel op de PC speelt. Je kunt in bovengenoemd topic (klik) dus gewoon vertellen wat je voortgang in het spel is, ongeacht het platform waarop je het spel speelt.

We gaan ook geen speciale GTA IV PC Quiz topic en dergelijken aanmaken, dus in dit geval geldt hetzelfde.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...