the_dan Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 ik heb m niet dus kan t niet zeggen ben gewoon nieuwschierig hoever jullie al zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 0%, Heb hem niet voor de PC . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Ik zit nu op de 26% Maar ik heb hem ook al op de PS3 2 keer uitgespeeld, dus ik weet al overal wat ik moet doen, alleen de video edditor is nog leuk om mee te ontdekken. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
metal_wario Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 40-50 % Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remi-X Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Misschien is een poll handig om op te stemmen? En zelf heb ik GTA IV nog niet... Kan ook niet, videokaart te zwak. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartos01 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 keb nog maar 3 of 4 missies gedaan... ben aan het wachten op patch van rockstar voor ik terug verder speel want ik zie de straten nu niet (ze laden niet) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Hier was al een Topic over: Klik. Gebruik voortaan de ZoekFunctie. Excuses als het een mod-gedrag is! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Hier was al een Topic over: Klik. Gebruik voortaan de ZoekFunctie. Excuses als het een mod-gedrag is! oh really sluit en verwijder deze dan maar 8-) [edit] dat is voor het algemeen ik heb het specifiek over de pc dus doe maar niet dat verwijder en sluit gedeelte my bad Bewerkt: 11 december 2008 door the_dan Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Ja, maar daar kan je ook wel zeggen hoe ver je bent hoor. Ook voor de PC. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobba2142 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Had um in 4 dagen al weer uitgespeeld en je kan na de credits weer lekker verder spelen als je da wilt Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Ik ben tussen de 15-20 % en het is fijn dat hij het hier super doet op high maar er zitten nog wel een paar bugjes -.- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 [edit] dat is voor het algemeen ik heb het specifiek over de pc dus doe maar niet dat verwijder en sluit gedeelte Dat maakt niet uit, want je kunt het er gewoon bij vermelden, dat je het spel op de PC speelt. Je kunt in bovengenoemd topic (klik) dus gewoon vertellen wat je voortgang in het spel is, ongeacht het platform waarop je het spel speelt. We gaan ook geen speciale GTA IV PC Quiz topic en dergelijken aanmaken, dus in dit geval geldt hetzelfde. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts