a7xGTA Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 hallo, ik heb mijn gta nu al vanaf de release datum en vanaf toen gaf hij al problemen ik heb 48uur alleen maar zitten kloten om het een beetje aan de gang te krijgen en nu doet ie het uiteindelijk... maar nu heb een volgend probleem... elke x loopt ie vast zomaar uit het niets... ik alles al gedaan wat ik tot nu toe kan doen om de game te "verbeteren" maar dat vastlopen word ik zo gek van... dan ben je net klaar met een missie en wil je een volgende starten en dan rij je ergens naartoe... maar je doet iets waarschijnlijk net iets te snel en hup hij staat vast... weet iemand wat ik moet doen? ik word er zo langzamerhand wel een beetje gek van... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dv5190ea Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 hallo,ik heb mijn gta nu al vanaf de release datum en vanaf toen gaf hij al problemen ik heb 48uur alleen maar zitten kloten om het een beetje aan de gang te krijgen en nu doet ie het uiteindelijk... maar nu heb een volgend probleem... elke x loopt ie vast zomaar uit het niets... ik alles al gedaan wat ik tot nu toe kan doen om de game te "verbeteren" maar dat vastlopen word ik zo gek van... dan ben je net klaar met een missie en wil je een volgende starten en dan rij je ergens naartoe... maar je doet iets waarschijnlijk net iets te snel en hup hij staat vast... weet iemand wat ik moet doen? ik word er zo langzamerhand wel een beetje gek van... Ik zou zeggen update alle drivers van al je hardware en als je een NVidia videokaart heb, er is net een update uit speciaal voor GTA iv moet je die ff downloaden. Wat zijn je systeem spec..?? Groeten, Martijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Kijk even of je Itunes of Quicktime hebt geinstalleerd. Zo ja, verwijder ze of update ze. Dan zou het probleem opgelost moeten zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
a7xGTA Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 hee.,, misschien is dat van iTunes een idee en ik heb alles al geupdate.... ik volg zowat 24/7 het nieuws over Gta voor pc... x'D het MOET gewoon goed zijn... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.