Cesar Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Heej allemaal ben hier net nieuw. Maar ik weet nu wel hoe je mods insatleert maar hoe vind je je auto als je hem geinstaleert heb?? wie kan mij met deze vraag helpen alvast bedankt.. Cesar Reageren
Beagle Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Heej allemaal ben hier net nieuw.Maar ik weet nu wel hoe je mods insatleert maar hoe vind je je auto als je hem geinstaleert heb?? wie kan mij met deze vraag helpen alvast bedankt.. Cesar Door het op te zoeken op de straat, of een carspawner gebruiken. Je hebt de BC7mod die auto's kan spawnen, N00bmode, en bijv. Jacob's Car Spawner. BC7Mod + N00bmode in de Downloaddatabase, Jacob's Car Spawner Google. Reageren
Cesar Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Heej allemaal ben hier net nieuw.Maar ik weet nu wel hoe je mods insatleert maar hoe vind je je auto als je hem geinstaleert heb?? wie kan mij met deze vraag helpen alvast bedankt.. Cesar Door het op te zoeken op de straat, of een carspawner gebruiken. Je hebt de BC7mod die auto's kan spawnen, N00bmode, en bijv. Jacob's Car Spawner. BC7Mod + N00bmode in de Downloaddatabase, Jacob's Car Spawner Google. okay onwijs bedankt!! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Wat ook fijn is, is een auto zoeken op de plaats waar hij spawnt. Op >>deze<< pagina staat de lijst van alle SA voertuigen. Als je je gemodde auot hebt gevonden kun je, mits er ''Klik'' staat, onder ''locatie'' op ''klik'' klikken en dan zal je een plattegrond krijgen waar je de desbetreffende auto kunt vinden. Als je een oranje bolletje hebt staat 'ie er gewoon. Is het een rood bolletje, dan moet je je muis er even over houden omdat je bij deze meestal iets speciaal moet doen om hem daar te laten spawnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.