Nissan Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Wij hebben wel telefoonbomen. Een heel groot nadeel. Lessen opschuiven gaat erg moeilijk en moeizaam. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 In mijn eerste school wel, maar nu niet. De 1ste was een praktijkschool, nu zit ik sinds Nov 08' in een Theorieschool in Wevelgem (praktijk was in Menen ). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ai3rOcky Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Niet echt , ik heb veel vrienden en ik heb een beste vriendin : Xenia ze is een lieverdje btw ik ben een jongen als je het je afvraagt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Torritor Geplaatst: 18 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2008 Bij ons is alles heel normaal. Er zijn ook dingen gebeurd die niet horen. Bijvoorbeeld: Als er een les uitvalt en je bent vergeten om te bellen naar iedereen om te zeggen dat de 1e uur uitvalt, en diegene weten het niet, dan ga je voor l*l naar school. Dat is juist niet de bedoeling. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Murcielago Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Ik kwam op school, bleek ik de eerste 4 uur vrij te zijn. Maar toen werd me verteld dat dat kwam omdat een leerling gisteravond voor de trein is gesprongen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
David22 Geplaatst: 6 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2009 Ik kwam op school, bleek ik de eerste 4 uur vrij te zijn. Maar toen werd me verteld dat dat kwam omdat een leerling gisteravond voor de trein is gesprongen. Dat is vervelend... Bij mij op school valt het vervelende wel mee, omdat het altijd op de website staat of er iets uit valt of niet. Weet je het niet, is het je eigen schuld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wickedmen Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 wij hebben ook zo.n telefoonketen maar helaas is mijn juffrouw nooit ziek dan moet mijn grote liefde mij bellen maar die verdomde juffrouw wil maar niet ziek worden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ComKwak Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2009 Of er uitval is of niet zetten ze bij ons op de website neer, we hebben ook een telefoonboom maar die gebruiken we nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 In de eerste hadden wij ook zo'n tekefoonboom. werkte goed, alleen best vervelend om om 7 uur uit je nest te worden gebeld omdat je om halftien pas op school hoeft te zijn Maar altijd beter dan voor niks fietsen. Maar sinds de tweede nooit meer van dat ding gehoord... Zit nu in de vierde, en daar laten ze vaak dingen zomaar uitvallen zonder dat je het weet. Zo stond ik maandag netjes om 8:20 op school om te zien dat ik pas om 11:00 op school hoefde te zijn en een uur later alweer uit was omdat het uur erna ook uitviel... Handig is anders.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Twister24 Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2009 Bij mij zeiken ze alleen maar dat ik niet me best doe, dat ik niet leer , niet mn huiswerk maak en dat ik beter mn best moet doen. Ik zal hun is afzeiken wat ze allemaal fout doen, ben ik wel ff een daggie of 3 bezig... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TZG Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 bij ons op school in alles wel relax geregeld, je weet je uitval bijna altijd de dag van tevoren al, en anders word je gebeld. En ze kunnen ook erg goed lessen verschuiven, heb je bijv tot 7e, valt het 4e eigenlijk uit, en dan puzzelen ze wel zo dat we het laatste uur uitvalt en we geen opvang hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Woensdag hebben we een sportdag van 8:15uur tot 12:10. Ze willen dat de lessen erna gewoondoorgaan (tot 15:30uur voor ons). School op woensdagnamiddag? Ik heb medelijden met jullie. Hier in België hebben we nooit uitvaluren (althans niet op de scholen waar ik al op heb gezeten). In mijn vorige school mocht je het laatste uur naar huis als de leerkracht van het 7de of 8ste uur afwezig was EN er geen taak was opgegeven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Trix- Geplaatst: 24 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 juni 2009 Bij ons valt het wel mee qua regeling.Maar het is nu toch vakantie dus ik maak me niet meer druk in school. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2009 wijs maar blij als je gewoon op school zit en maak het lekker af. heb een half jaartje zonder school gezeten omdat ik een verkeerde opleiding had gekozen en dan wil je toch weer heel graag naar je vertrouwde schooltje terug als je de hele week gewerkt heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CrackerzElite Geplaatst: 1 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 augustus 2009 Ik hoop dat het leuker word op het college. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.