GTA-Don Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Wanneer ik multiplayer speel, is het leuk maar na 3 minuten ofzo, wordt ik gekickt omdat mijn pc te traag is heb alle settings al op het laagste gezet maar wordt nog steeds gekickt.. iemand oplossing ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Als je nog maar op de eerste pagina van dit forum had gekeken had je gezien dat meerdere mensen met dit probleem zitten. Tot nu toe is wachten op de patch die Rockstar Games zo spoedig mogelijk zal uitgeven de enigste oplossing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
naokske Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Wanneer ik multiplayer speel, is het leukmaar na 3 minuten ofzo, wordt ik gekickt omdat mijn pc te traag is heb alle settings al op het laagste gezet maar wordt nog steeds gekickt.. iemand oplossing ?? dit probleem is ook op XBOX 360 :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2008 Zoals eerder gezegd: Meerdere mensen hebben dit, misschien moet je dit Forum Onderwerp volgen. Hier een ander Topic: Over hetzelfde Onderwerp. Grtz Nick Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.