Jorair Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Hallo, Ik heb sinds kort NFS Undercover, maar als ik hem wil installeren, installeert hij het spel automatisch in het Nederlands. Ik heb me al suf zitten zoeken naar een oplossing om het spel in het Engels te installeren, maar ik weet nog steeds niet hoe ik dit kan doen . Er is namelijk niets zo irritant als een game in het Nederlands spelen :s . Weet iemand misschien een oplossing om NFS UC in het Engels te installeren? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Je installeert NFS: Undercover gewoon in op z'n Nederlands, en als je dan NFS: Undercover opstart kan je kiezen welke Taal je wilt gebruiken. Reageren
Jorair Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Je installeert NFS: Undercover gewoon in op z'n Nederlands, en als je dan NFS: Undercover opstart kan je kiezen welke Taal je wilt gebruiken. Ik vind nergens taalinstellingen, ook niet in het menu. Reageren
Jorair Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Ook niet bij opties? Nop Edit: Het is opgelost, de enige manier was alle languagebestandjes uit m'n nfs directory te verwijderen behalve de engelse en deze de nederlandse naam te geven . Bewerkt: 12 december 2008 door Jorair Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.