Jump to content

Extra dingen in GTA IV?


headhunterke

Recommended Posts

Hoi

Ik ben pas sinds gisteren GTA IV beginnen spelen, en het bevalt me zeer goed.

Ik heb weinig of geen problemen met crashes en errors, dus da's positief.

Maar ik had f een vraagje.

Kan je in GTA 4 ook extra dingen doen om geld te verdienen?

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je geldtransporten kon overvallen, auto's verkopen e.d.

Wat is daar eigenlijk van aan, en zijn er nog andere leuke toevoegingen t.o.v. GTA San Andreas?

Ik wil er wel bijzeggen dat ik nog niet heel erg ver zit in de missies en het dus misschien kan zijn dat dergelijke zaken nog aan bod komen gedurende het spel, maar ik heb er eigenlijk het geduld niet voor :puh::D

Link to comment
Delen op andere websites

Op WikiGTA kan je al veel zien over de mogelijkheden in GTA IV, maar het zijn er echt wel veel hoor. Er zijn vele submissies, die pas geopend worden nadat je een bepaalde missie hebt gespeeld dus daarom zal je nu denken dat er niet veel te doen is.

Over die geldtransportwagen: dit is een Securicar die je moet doen ontploffen, dan zal er een heleboel geld ($1000 - $2000) liggen, welke handig is voor in het begin van het spel. Verder kan je na alle Car Thefts voertuigen inleveren waarvoor je een lichte geldbeloning krijgt. Alle mogelijkheden zullen in de loop van de storyline wel duidelijk worden want vooral bij de eerste missies zal je bij elke missie wel een nieuwe mogelijkheid krijgen. Verder is er op WikiGTA nog altijd heel veel te vinden, kijk daar dus eens rond.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...