Beany Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Hoe zorg je ervoor dat een hek/poort/slagboom na 5 sec weer sluit? Wat voor code's heb je daar voor nodig? Iemand hier ervaring mee of die het even wil uitleggen? Reageren
Remcconen Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) Even kort.. zonder CODE-TAGS ////////////////////////////////// forward Hek(); public OnPlayerCOmmandText(...) { /open { MoveObject(OBJ ID, NAAR, OPEN, PLEK!, SPEED) SetTimer("Hek", 5000, 0); return 1; } return 0; } public Hek() { MoveObject(OBJ ID, NAAR, GESLOTEN, PLEK!, SPEED) } //////////////////////////// Object ID Positie X, Y, Z Snelheid waarmee Object beweegt Timer Naam Tijd in MS(1000MS=1SEC) Bewerkt: 14 december 2008 door Remcconen Reageren
Ymosky Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Even ter aanvulling, daarvoor heeft =>Sandra<= ooit een mooie uitleg gemaakt. -klik- Reageren
Remcconen Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Even ter aanvulling, daarvoor heeft =>Sandra<= ooit een mooie uitleg gemaakt. -klik- Wist ik, staat alleen niet in de MTL. Daarom nooit voor mij te vinden Reageren
Ymosky Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Even ter aanvulling, daarvoor heeft =>Sandra<= ooit een mooie uitleg gemaakt. -klik- Wist ik, staat alleen niet in de MTL. Daarom nooit voor mij te vinden Ja ik was daarom ooit zelf begonnen aan een lijst met handige commando's / scripts / tutoritals enzo. Dus via mn eigen profiel kon ik zoeken naar mn eigen topics en zo kwam ik daar weer op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.