Pro-raver Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Dit krijg ik als ik dvd 1 er instop. dan kan je hem wel installeren maar als je geïnstalleerd hebt start het spel niet op ondanks de beide registraties. Spel heb ik net binnen, heeft wel 1 uur de fake versie op gestaan puur om te kijken wat de graphics zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Dit krijg ik als ik dvd 1 er instop. dan kan je hem wel installeren maar als je geïnstalleerd hebt start het spel niet op ondanks de beide registraties. Spel heb ik net binnen, heeft wel 1 uur de fake versie op gestaan puur om te kijken wat de graphics zijn. op die grote balk klikken. had hetzelfde probleem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartos01 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 had ik ook voor, is niet erg, maar heb je het spel kunnen instaleren? en is dat de gekochte versie of de gedownloade versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pro-raver Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Hij installeert nu ik wacht het even af. Nou ik ben nu de orginele versie aan het installeren. Had de gedownloade versie puur om te kijken hoe de graphics er uit zagen. Dat zag er gewoon goed uit. Daarna verwijdert meteen spel online besteld. Net installeerde hij overgens niet (1e installatie) door op de grote balk te klikken nu wel. Dus ik wacht even af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thijs1005 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Hij installeert nu ik wacht het even af.Nou ik ben nu de orginele versie aan het installeren. Had de gedownloade versie puur om te kijken hoe de graphics er uit zagen. Dat zag er gewoon goed uit. Daarna verwijdert meteen spel online besteld. Net installeerde hij overgens niet (1e installatie) door op de grote balk te klikken nu wel. Dus ik wacht even af. Succes ermee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartos01 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Hij installeert nu ik wacht het even af.Nou ik ben nu de orginele versie aan het installeren. Had de gedownloade versie puur om te kijken hoe de graphics er uit zagen. Dat zag er gewoon goed uit. Daarna verwijdert meteen spel online besteld. Net installeerde hij overgens niet (1e installatie) door op de grote balk te klikken nu wel. Dus ik wacht even af. dan moet het normaal lukken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pro-raver Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Ja het spel werkt kreeg nu ook activate schermpje. Mag slotje op hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.