Jump to content

Ivan vermoord (PC)


Donald F. Duck

Recommended Posts

Ik wist niet zeker of ik deze in Missie Hulp of in General moest plaatsen, ik denk hier.


In de missie Ivan the Not So Terrible heb ik Ivan vermoord. Bij de verhaallijn keuzes op WikiGTA stond dat je deze moet laten leven voor de achievement/trophy No More Strangers. Moet je in de PC-versie Ivan ook laten leven om 100% te halen i.v.m. de Random Characters?

Link to comment
Delen op andere websites

Om de 100% te behalen is het sowieso niet nodig om Ivan (of andere RC's waarbij je de mogelijkheid hebt ze te vermoorden), dus dit is ook niet zo in de PC-versie. Het wordt echter wel nog onderzocht, door een WikiGTA-member of je de Achievement / Trophy nog kan behalen wanneer je één van deze hebt vermoord. Maar de 100% kan je dus zeker behalen, maar je maar geen zorgen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee. Om de volle 100% te halen, hoef je niet de mensen te laten leven waar je een keuze bij hebt (laten leven of vermoorden).

Voor alle info over de Random Characters in GTA IV, ga naar >>DEZE<< pagina.

En natuurlijk weer later dan Hannes. Vent is zo niet normaal snel in dit soort dingen.

Bewerkt: door GTAGijsso
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...