Jump to content

Chinese tekens?!

Stefstef

Recommended Posts

Als ik mijn GTA 4 cd opstart krijg ik een schermpje (zie foto) met allemaal rare tekens, als ik op de linkerknop druk. Krijg ik wel de installatie van Rockstar Games Social Club, maar daarna gaat hij niet door met installeren...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.post-104585-1229020634_thumb.jpg

Delen op andere websites

Dit is inderdaad een fout die in GTA IV zit, de grote linkse knop moet gewoon de installatie knop zijn. Maar als de installatie onderbroken wordt dan is er wat mis. Heb je wel een account bij Rockstar Social Club? Ik raad je aan om dit topic eens door te lezen, en verder eventueel de zoekfunctie te gebruiken, daar vind je al heel wat mee.

Delen op andere websites

Wij hebben precies hetzelfde nadat we op de linkerbalk hebben gedrukt krijgen we dit de melding dat ons systeem

incompatible with %p. Wat dat ook moge betekenen. Volgens mij is mijn pc wel geschikt voor GTAIV. Hoe nu verder, schijnt dat je nog wat patch kunt downloaden??? om het probleem te verhelpen.

Delen op andere websites

Wij hebben precies hetzelfde nadat we op de linkerbalk hebben gedrukt krijgen we dit de melding dat ons systeem

incompatible with %p. Wat dat ook moge betekenen. Volgens mij is mijn pc wel geschikt voor GTAIV. Hoe nu verder, schijnt dat je nog wat patch kunt downloaden??? om het probleem te verhelpen.

Als je die melding hebt dan moet je gewoon even Windows Vista Service Pack 1 downloaden, dat kan je hier gratis doen. Open de link wel in Internet Explorer, bij een andere browser zal hij geen updates installeren.

Delen op andere websites

voor windows xp? die logica snap ik niet maar ok.

Als je xp hebt heb je service pack 3 nodig, deze zou normaal gewoon met de automatische updates moeten komen, op de site van microsoft kun je ehm ook downloaden.

Om hem te installeren moest ik anders op de rechtse balk klikken, misschien helpt dat.

EDIT: bij jouw zien de tekens er heel anders uit dan bij andere mensen, en er staan er ook minder, dit wekt bij mij het gevoel dat jij misschien toch een illegale wil installeren.

Bewerkt: door wesley123
Delen op andere websites

Ik had net hetzelfde probleem dan jij man ;-)

Doe ff het volgende en het zal werken:

Update je Windows Vista (Installeer alle updates)

Herstart je pc

Verken de DVD in verkenner (Computer -> DVD Rom)

Zoek in de map GTA IV naar het bestand 'Setup.exe'

Indien je geen administrator bent, klik je rechts en 'uitvoeren als administrator'

Normaal gezien zou het spel dan moeten installeren...

Let wel op! Je moet Rockstar Social Club nadien apart installeren (indien je deze nog niet zou geinstalleerd hebben natuurlijk)

Dit doe je door de andere hoofdmap van de DVD te verkennen (RGSC) en dan weer 'Setup.exe' uit te voeren...

Hopelijk werkt het man!

Laat je nog iets weten?

Bewerkt: door headhunterke
Delen op andere websites

Ik had precies hetzelfde.

Service pack gedownload en geinstalleerd, pc opnieuw opstarten en dat was alles.

Hierna kreeg ik ook andere tekens te zien.

Geen chinees meer, maar iets wat nog onbegrijpelijker is.

Nu nog steeds als ik het spel opstart, kan wel gewoon spelen.

Delen op andere websites

Ik had net hetzelfde probleem dan jij man ;-)

Doe ff het volgende en het zal werken:

Update je Windows Vista (Installeer alle updates)

Herstart je pc

Verken de DVD in verkenner (Computer -> DVD Rom)

Zoek in de map GTA IV naar het bestand 'Setup.exe'

Indien je geen administrator bent, klik je rechts en 'uitvoeren als administrator'

Normaal gezien zou het spel dan moeten installeren...

Let wel op! Je moet Rockstar Social Club nadien apart installeren (indien je deze nog niet zou geinstalleerd hebben natuurlijk)

Dit doe je door de andere hoofdmap van de DVD te verkennen (RGSC) en dan weer 'Setup.exe' uit te voeren...

Hopelijk werkt het man!

Laat je nog iets weten?

Nouja, ik heb het geprobeerd, maar het werkt niet echt... Ik heb nu Vista Service pack 2.

Als ik op de Setup.exe uit de map GTA IV klik, zegt hij: Your system is incompatible with %P.

Als ik op de Steup.exe uit de map RGSC klik krijg ik aan eht eind ervoor: Installshield Wizard has finished performing maintenance operations onRockstar Games Social Club. Bij beide gaat de installatie nietverder door. Ik heb Rockstar Games Social Club er wel opstaan, maar als ik dat heb wil hij gewoon niet verder. Ik hoop dat je een oplossing weet...?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...