iefen Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) hallo ik heb het een beetje na ge aapd van keessie, sorry daarvoor maar het leek me wel een goeie begin plaats voor scm scripting nu wil ik laten zien wat ik ervan heb gemaakt: op het dak staat een hunter: voor het huis staat een admiral(ik heb een gemodde): ik heb de straat een soort van geblokeert: (ik heb fbi auto's gedaan om te laten zien dat wij de fbi wel aankunnen/verslaan) ik heb de ingang ook een beetje gebaricadeerd: (ook om dezelfde reden als hierboven maar dan met de cubanen) en ik heb wat wapens gespawnd: -een uzi omdat die gwn lekker snel schiet en omdat je ermee kan rennen -een m60 omdat ik dat een van de beste heftige wapens vind -een sniper omdat dat gewoon leuk is nou ik wil graag jullie beoordeling Bewerkt: 11 december 2008 door iefen Reageren
Royboow Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Je kon het huis toch ook een beetje modden? Zodat hij niet op dat van keessie lijkt, Verder zou ik dan toch de barricade anders doen, 3 FBI wagens met daarvoor 2 politie auto's. Dat maakt het moeilijker om door te dringen. Verder vind ik hem wel goed 7/10 Bewerkt: 11 december 2008 door RoyBoow Reageren
iefen Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 oke maar waar wil je 3 fbi als er maar 2 aan een straat deel kunnen Reageren
Beagle Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Je kan er eentje voor de zwakke plekken zetten, de plek waar de motor zit. Dat gat, daar rijd je makkelijk doorheen. Reageren
keessie Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 ik ben diep teleurgesteld grapje leef je uit zou ik zeggen het is een leuk plekje om te beginnen grz Reageren
Exoit Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Als je nou een opstelling maakt zoals in SA. 1e auto ( De linker) Staat schuin op de weg helft. 2e auto ( De Rechter) Staat ook Schuin op de weg helft. 3e auto ( De Middenste) Staat met de punt/motor naar jou toe.... Daar voor kan je nog 2 politie auto's zetten als dat nodig is! Reageren
iefen Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 ik heb het geprobeerd maar het lukte niet, hij was te dicht bij elkaar mafia house V2 ik heb een v2 uit gebracht met birbe's en wat andere voertuigen, er komt nog 1 voertuig bij maar die moet ik nog spawnen nog steeds hunter op het dak, maar iets mooier geplaatst een aantal nieuwe pick-ups nog steeds de wapens: lasercope/uzi/m60 nog steeds de cuban hermes baricade waar je lastig doorheen komt een verbeterde baricade van de fbi en nog de oude fbi baricade waar je niet doorheen komt en inplaats van de admiral heb ik een pcj600 geplaatst, dit is een mod maar anders is er gwn de orginele Grtzz Iefen Reageren
Basssss Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Gaaf, ik mis alleen de M4. Reageren
iefen Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 oké maar ik zou niet weten waar die zou moeten : bonk: en als je hem wilt downloaden ff pb sturen dan upload ik hem ff Reageren
Basssss Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 oké maar ik zou niet weten waar die zou moeten : bonk:en als je hem wilt downloaden ff pb sturen dan upload ik hem ff Ik wil hem wel even proberen, ja. Reageren
iefen Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 oké, het kan zijn dat er nog wat bugs inzitten als dat het geval is moet je het me even zeggen je moet de save file in de gta urser files in "mijn documenten" zetten en de main.scm en de main.txt in de data map. een nadeel is dat je helemaal naar prawn island moet rijden omdat we er niet zomaar voor kunnen zorgen dat die new game een 100% is en ik ben nog bezig met een save point: http://rapidshare.com/files/175493707/maff...uis_v2.rar.html Reageren
Basssss Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 De FBI auto's zitten op slot, hoort dat? Voor de rest ziet het er goed uit! Reageren
iefen Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 ja die horen opslot, zodat ze niet worden gestolen door die bende ik vond dat wel wat hebben! veel plezier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.