Royboow Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Hoi iedereen! Ik heb daarnet een paar singatures gemaakt. Ik weet nu ook hoe ik ze in de goede maatjes krijg (1) (2) (3) Graag rates Bewerkt: 12 december 2008 door RoyBoow Reageren
Gijsso Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Ik vind 'm nogal... leeg. Heel leeg. Wat het is, is een zwarte achtergrond, rode letters en 2 van GTA IV. Probeer er meer kleur aan te maken, meer effecten, iets wat het niet zo saai maakt. 3/10 Reageren
Think Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Probeer wat tutorials voor meer mogeljkheden te leren, tenzij je met het paint hebt gemaakt. Reageren
Royboow Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) ik weet dat hij leeg is, Ik weet nu hoe ik moet spiegelen Hoe ik dingen waziger moet maken ik gebruik CS3 Ik heb weer nieuwe Bewerkt: 12 december 2008 door RoyBoow Reageren
Exoit Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Nou dit zegt ook nog niks. Kijk bijvoorbeeld naar mijn sig. Of follow some tuts Groetn Exoit Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Ik vind dat je niet overal een Fractal Render in moet zetten Probeer eens een Stock (background afbeelding) uit of probeer zelf een achtergrond te maken met verschillende Brushes (te vinden op DeviantArt) Reageren
timwing Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Niet geweldig voor je eerste sigs, lees wat tutorials door probeer ze uit en gebruik die technieken eens door elkaar. je sigs zien er dan meestal al een stuk beter uit. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 17 december 2008 Rapport Geplaatst: 17 december 2008 Vind ze ook niet echt mooi te leeg. en niet duidelijk maar ik heb het idee dat je nog in een leer proces zit als dat zo is dan schiet je wel aardig op. en je kan meer dan je zelf denkt Probeer anders eens wat tutorials en de renders zo klein maken en erin plakken dat raad ik af. 3/10 Reageren
Royboow Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) Ik heb er weer een paar bij... 1) 2) 3) 4) ik weet het dat ik teveel motion blur heb gebruikt Bewerkt: 25 december 2008 door RoyBoow Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.