Follow Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Hallo, Ik zoek een ophand beugel voor mijn tv. Het moet draaibaar zijn. (links/rechts) aamgezien ik soms op de bank kijk en soms tv kijk vanuit mijn bed, en met beiden moet de draaihoek dan goedzijn natuurlijk. Ik plaats dit omdat ik niet weet welke beugel voor mij geschikt is. Reageren
TomHagen Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Klik! Is zo moeilijk nog niet hè? Reageren
Follow Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Klik!Is zo moeilijk nog niet hè? Zo niet nee, maar ik dacht dat je een speciale moest hebben voor die types tvs. (merk enzo.) Reageren
Arjen Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Als je eentje wilt hebben die kan draaien, reken maar dat je iets van 30 tot 150 euro kwijt bent aan een beugel. Vergeet niet dat je een beugel moet hebben die minstens 30 kilo kan dragen en 200x100mm groot is. Reageren
hielkeh Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Bestaan er ook beugels met een arm die uit kan zwaaien, zodat je hem 90 graden kan draaien, met wat afstand van de muur? Reageren
Arjen Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Jazeker, dan zit je rond de 130 euro. Reageren
EXIT Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 voor 130 euro kun je er beter zelf een maken, want meestal is zo een beugel niet meer dan 3 stale latjes, een schannier dat je tegen de muur hangt, en een stang tussen beugel en schanier. als je een beetje kreatief bent kun je er zelf makkelijk en mooi eentje maken. Reageren
HA5H Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
EXIT Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) voor 130 euro kun je er beter zelf een maken, want meestal is zo een beugel niet meer dan 3 stale latjes, een schannier dat je tegen de muur hangt, en een stang tussen beugel en schanier.als je een beetje kreatief bent kun je er zelf makkelijk en mooi eentje maken. En de kans lopen dat je 2000 dure HD Ready tv na 5 seconden uit de muur komt en kapot op de grond valt euhm, nee. als je de zelfgemaakte beugels met een paar goede pluggen tegen de muur hangt. dan is er even veel kans dat je tv van de muur valt met een gewone beugel. en de beugel zit gewoon met 4 bouten in je tv vast. want de schroefdraad zit er standaart al in Bewerkt: 14 januari 2009 door EXIT Reageren
Hackman Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Niet iedereen is even creatief als de ander hoewel je dat wel veel centen kan besparen. Hij moet dan natuurlijk niet naar benden vallen want dan heb je een probleem. Wat ik zou proberen is het zelf te doen (of iemand anders die bijvoorbeeld heel goed met de handen is, een vriend van je bijvoorbeeld). Desnoods leg je een zachte ondergrond (een kussen of zoiets) zodat hij niet kapot valt wanneer hij los raakt op een of andere manier. Anders ben je het geld dat je hebt bespaard meer dan kwijt. Reageren
EXIT Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 (bewerkt) het enigste verschil tussen een zelfgemaakte en een gekochte is dat als je beugel het toch een keer begeeft dat je de beugelmaker kan aanklagen. maar dan moet het wel een echt merk zijn. en dan zelf is de kans klein dat je een nieuwe TV krijgt. @hierboven: je kan er dan beter 2 staaldraden bij aan hangen, als je beugel het dan begeeft dat hij nog aan de staaldraad blijft hangen Bewerkt: 14 januari 2009 door EXIT Reageren
chopperboy Geplaatst: 15 februari 2009 Rapport Geplaatst: 15 februari 2009 Ik zou maar geen zelfbouw maken. De kans dat je een meetfoutje maakt is best groot, en dan heb je geen tv meer... Ik zou dan toch dat extra geld uitgeven voor een goeie beugel, dan het risico lopen dat je tv van de muur dondert. Reageren
EXIT Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 Ik zou maar geen zelfbouw maken. De kans dat je een meetfoutje maakt is best groot, en dan heb je geen tv meer... Ik zou dan toch dat extra geld uitgeven voor een goeie beugel, dan het risico lopen dat je tv van de muur dondert. en wat als er een fabrieks foutje zit in de gekochte beugel. denk je dat ze je TV gaan vergoeden? Reageren
Bossinkje Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik zou maar geen zelfbouw maken. De kans dat je een meetfoutje maakt is best groot, en dan heb je geen tv meer... Ik zou dan toch dat extra geld uitgeven voor een goeie beugel, dan het risico lopen dat je tv van de muur dondert. en wat als er een fabrieks foutje zit in de gekochte beugel. denk je dat ze je TV gaan vergoeden? Nou, niet helemaal.. Maar ze kunnen tenminste nog iets terug betalen, want het is natuurlijk wel hun fout. En misschien vergoeden ze hem ook wel, je weet maar nooit.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.