Jump to content

TV Ophangbeugel.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik zoek een ophand beugel voor mijn tv. Het moet draaibaar zijn. (links/rechts) aamgezien ik soms op de bank kijk en soms tv kijk vanuit mijn bed, en met beiden moet de draaihoek dan goedzijn natuurlijk.

Ik plaats dit omdat ik niet weet welke beugel voor mij geschikt is.

Geplaatst:

Als je eentje wilt hebben die kan draaien, reken maar dat je iets van 30 tot 150 euro kwijt bent aan een beugel.

Vergeet niet dat je een beugel moet hebben die minstens 30 kilo kan dragen en 200x100mm groot is.

Geplaatst:

Bestaan er ook beugels met een arm die uit kan zwaaien, zodat je hem 90 graden kan draaien, met wat afstand van de muur?

• 1 maand later...
Geplaatst:

voor 130 euro kun je er beter zelf een maken, want meestal is zo een beugel niet meer dan 3 stale latjes, een schannier dat je tegen de muur hangt, en een stang tussen beugel en schanier.

als je een beetje kreatief bent kun je er zelf makkelijk en mooi eentje maken.

Geplaatst: (bewerkt)
voor 130 euro kun je er beter zelf een maken, want meestal is zo een beugel niet meer dan 3 stale latjes, een schannier dat je tegen de muur hangt, en een stang tussen beugel en schanier.

als je een beetje kreatief bent kun je er zelf makkelijk en mooi eentje maken.

En de kans lopen dat je 2000 dure HD Ready tv na 5 seconden uit de muur komt en kapot op de grond valt :7

euhm, nee.

als je de zelfgemaakte beugels met een paar goede pluggen tegen de muur hangt. dan is er even veel kans dat je tv van de muur valt met een gewone beugel.

en de beugel zit gewoon met 4 bouten in je tv vast. want de schroefdraad zit er standaart al in

Bewerkt: door EXIT
Geplaatst:

Niet iedereen is even creatief als de ander hoewel je dat wel veel centen kan besparen. Hij moet dan natuurlijk niet naar benden vallen want dan heb je een probleem. Wat ik zou proberen is het zelf te doen (of iemand anders die bijvoorbeeld heel goed met de handen is, een vriend van je bijvoorbeeld). Desnoods leg je een zachte ondergrond (een kussen of zoiets) zodat hij niet kapot valt wanneer hij los raakt op een of andere manier. Anders ben je het geld dat je hebt bespaard meer dan kwijt. :(

Geplaatst: (bewerkt)

het enigste verschil tussen een zelfgemaakte en een gekochte is dat als je beugel het toch een keer begeeft dat je de beugelmaker kan aanklagen. maar dan moet het wel een echt merk zijn. en dan zelf is de kans klein dat je een nieuwe TV krijgt.

@hierboven: je kan er dan beter 2 staaldraden bij aan hangen, als je beugel het dan begeeft dat hij nog aan de staaldraad blijft hangen

Bewerkt: door EXIT
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ik zou maar geen zelfbouw maken. De kans dat je een meetfoutje maakt is best groot, en dan heb je geen tv meer... Ik zou dan toch dat extra geld uitgeven voor een goeie beugel, dan het risico lopen dat je tv van de muur dondert.

• 3 weken later...
Geplaatst:
Ik zou maar geen zelfbouw maken. De kans dat je een meetfoutje maakt is best groot, en dan heb je geen tv meer... Ik zou dan toch dat extra geld uitgeven voor een goeie beugel, dan het risico lopen dat je tv van de muur dondert.

en wat als er een fabrieks foutje zit in de gekochte beugel. denk je dat ze je TV gaan vergoeden?

Geplaatst:

en wat als er een fabrieks foutje zit in de gekochte beugel. denk je dat ze je TV gaan vergoeden?

Nou, niet helemaal.. Maar ze kunnen tenminste nog iets terug betalen, want het is natuurlijk wel hun fout. En misschien vergoeden ze hem ook wel, je weet maar nooit..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...