GT-Aap Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Ik probeerde vandaag een mod te installeren in GTA Vice City. Toen ik de file ''ganbur.dff'' probeerde te verwijderen, kreeg ik de volgende foutmelding: Dir file error! It might be in use.. exiting... Wat nu? Ik was op dat moment niets van VC aan het gebruiken. Reageren
Beagle Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ik probeerde vandaag een mod te installeren in GTA Vice City.Toen ik de file ''ganbur.dff'' probeerde te verwijderen, kreeg ik de volgende foutmelding: Dir file error! It might be in use.. exiting... Wat nu? Ik was op dat moment niets van VC aan het gebruiken. Heb je Alleen Lezen van de map waar de *.img staat uitgevinkt? Ik denk niet dat dit er veel mee te maken kan hebben, maar toch Reageren
GT-Aap Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 ''Alleen Lezen'' stond inderdaad aangevinkt, maar na het uitvinken is het probleem nog niet verholpen. Reageren
GT-Aap Geplaatst: 18 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2008 Ook met de MultiIMS werkt het niet.... Ik begrijp er helemaal niks van! Reageren
GT-Aap Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Iemand, alstjeblieft? ik ben het al een week aan het proberen maar het lukt gewoon niet?! Reageren
Beagle Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Iemand, alstjeblieft? ik ben het al een week aan het proberen maar het lukt gewoon niet?! Probeer eens IMGTool, Spark, MultiIMG, Filedir. Of installeer je VC opnieuw, misschien is je IMG bestand kapot. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.