Jump to content

money "hack" vc

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey

ik heb 2 a 3 weken geleden een videotut gemaakt met een truc hoe je veel geld in vc kan krijgen

kijk maar of je er wat aan hebt. het is niet echt een tut voor modden meer voor handigheid

het programma heet cheat device

ik denk dat het ook voor SA werkt

functies

-heel veel geld

-oneindigge ammo

-speedhack(je rijd en loopt dan sneller)

jammergenoeg werkt het nog niet voor levens en bodyarmor

link

tutorial geld

grz :cya:

Bewerkt: door keessie

Het is geen modding, het is "Memory Hacking". Dit is behoorlijk makkelijk om te doen, vooral met Geld, levens, snelheid enz. Toch is het leuk dat je er moeite voor hebt gedaan :)

P.S: [ b ]LALALA[ b ] is fout, het is [ b ]LALALALA[ / b ] (Zonder Spaties).

P.P.S: Het werkt voor alle spelen, ook voor Mijnenveger, ook voor Crisis.

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:
Wel leuk allemaal, maar is dit een tutorial over modding? Over hoe je vice city mod?

Apple-Mac

ja ik weet dat dit geen modding is maar ik wist niet waar ik hem anders kon neerzetten

en het is inderdaad heel simpel

grz

'Wegens succes op YouTube'? Je hebt maar een paar honderd views, dat noem ik niet echt succesvol. Inderdaad, Cheat Engine is een leuk programma en zeker voor integere variabelen als hoeveelheden geld en levens erg makkelijk. Het wordt al iets lastiger met pointers e.d., maar daarvoor moet je de meegeleverde tutorial maar eens proberen.

Het filmpje is erg duidelijk voor mensen die nooit met CE gewerkt hebben, maar wel bijzonder simpel voor mensen met enige ervaring. Het tempo ligt sowieso wel erg laag op sommige stukken. Ook je Engels mag je wel eens aan gaan werken, want het stikt van de fouten. Het Nederlandse 'intikken' is echt niet 'to tick in' in het Engels. :D Goed, afgezien daarvan een heldere tutorial voor beginners met duidelijk beeldmateriaal. KUTGW :tu:

@ Beagle: niet alleen voor spellen, maar voor elk stuk software dat geheugen gebruikt. Alle variabelen moeten ergens worden opgeslagen en die kun je aan de hand van Cheat Engine heel eenvoudig scannen en wijzigen. Overigens moet je bij Flash games elke waarde vermenigvuldigen met 8; ik ben er nog niet helemaal achter waarom dat zo is, maar ik heb het eigenlijk ook nooit uitgezocht.

Bewerkt: door K.O.
  • 3 weken later...
Geplaatst:

ik gebruik het ook voor spellen maar online spellen (met een server) werkt het nooit omdat de server dat natuurlijk niet toelaat ..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...