Farid. Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 hey sinds vanmiddag heb ik er al problemen mee! LELIJK BEELD Opeens. Mijn videokaart trekt GTA makkelijk dus daar kan het niet aan liggen. Dit beeld krijg ik Wie weet een oplossing Farid Reageren
gta master 1 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Was het eerder wel altijd goed??? zo ja, dan vrees ik dat je videokaart is overleden/ aan het overlijden is. probeer updates voor je videokaart en SAMP te vinden....misschien dat dat helpt. Maar ik vrees het ergste PS. Gecondoleerd Reageren
Farid. Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Was het eerder wel altijd goed???zo ja, dan vrees ik dat je videokaart is overleden/ aan het overlijden is. probeer updates voor je videokaart en SAMP te vinden....misschien dat dat helpt. Maar ik vrees het ergste PS. Gecondoleerd nee het is sinds vandaag! Het is alleen met SA:MP! Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Ik heb dit probleem ook pas nog gehad. Maar het is vanzelf over gegaan. Ik weet niet waar het aan heeft gelegen. Reageren
Farid. Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Heb hem ookal opnieuw geinstalleert, hetzelfde! Reageren
Sandra Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Is het in 1 server, of allemaal? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Ik heb dit ook wel eens, het is naar mijn weten niet te verhelpen en het komt doordat je in een bepaald gebied bent. Daar zie je allemaal van deze kleuren en lag je erg. Dat heb ik ook vaak. Het is helaas niet te verhelpen. Reageren
Farid. Geplaatst: 11 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Is het in 1 server, of allemaal? Elke! Maar nu krijg ik opeens een melding van 'U was bezig met iets en er is een fout in GTA.exe' ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.