Jump to content

GTA IV start normaal op en als je dan op start drukt gaat ie schokken en reageert niet meer


VictorIV

Recommended Posts

eey,,

Kan iemand mij helpen??

Als ik GTA IV op de PC opstart doet ie het gwn totdat ik op start geklikt heb.

Hij gaat dan schokken en doet vervolgens niks meer, alleen die personages gaan nog schokkend door.

TNX

Mijn systeem:

Vista SP1

Intel Core2 Duo 2,6 GHz

Nvidia 8600 GT 1,7 GB, 540 MHz

3 GB geheugen

320 GB harddisk

Bewerkt: door VictorIV
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer even een benchmark ingame te doen, kun je de FPS beoordelen en zodoende de settings naar beneden schroeven.

Hoe heb je trouwens je settings ingesteld staan?

Meestal draait het beter als je het lager doet dan recommended (dan heb ik het over de draw distance en de detail distance)

Oja, ik heb ook Vehicle Density volledig naar beneden geschroeft, scheelt ook weer wat.

(Vehicle density is alleen maar op de computer en niet op de PS3, zodoende is het niet iets wat grafisch veel verschil geeft)

Probeer ook even de nieuwe nVidia Forceware 180.48 te downloaden, die kun je HIER vinden.

Als het spel nog steeds schokt zou je toch moeten wachten op de patch van Rockstar.

Volgens mij is dit de beveiliging van het downloaden van GTA IV. Sorry als dit niet waar is. Maar volgens mij is dit een download.

Neen, volgens mij is dat niet zo.

Als het een illigale versie is dan gaat het beeld rondraaien alsof je dronken bent en als je in een auto stapt geeft hij vol gas + de motor gaat branden.

Dit is volgens mij een typisch FPS probleem.

Bewerkt: door RyanEnC
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer even een benchmark ingame te doen, kun je de FPS beoordelen en zodoende de settings naar beneden schroeven.

Hoe heb je trouwens je settings ingesteld staan?

Meestal draait het beter als je het lager doet dan recommended (dan heb ik het over de draw distance en de detail distance)

Oja, ik heb ook Vehicle Density volledig naar beneden geschroeft, scheelt ook weer wat.

(Vehicle density is alleen maar op de computer en niet op de PS3, zodoende is het niet iets wat grafisch veel verschil geeft)

Probeer ook even de nieuwe nVidia Forceware 180.48 te downloaden, die kun je HIER vinden.

Als het spel nog steeds schokt zou je toch moeten wachten op de patch van Rockstar.

Volgens mij is dit de beveiliging van het downloaden van GTA IV. Sorry als dit niet waar is. Maar volgens mij is dit een download.

Neen, volgens mij is dat niet zo.

Als het een illigale versie is dan gaat het beeld rondraaien alsof je dronken bent en als je in een auto stapt geeft hij vol gas + de motor gaat branden.

Dit is volgens mij een typisch FPS probleem.

Het is een gewone, gekochte versie, maar dit geschok had ik eerst niet.

+ als ik de 180.84 download gaan andere games schokken

+ settings zijn 1100X nog wat en alles mideum

Bewerkt: door VictorIV
Link to comment
Delen op andere websites

Probeer even een benchmark ingame te doen, kun je de FPS beoordelen en zodoende de settings naar beneden schroeven.

Hoe heb je trouwens je settings ingesteld staan?

Meestal draait het beter als je het lager doet dan recommended (dan heb ik het over de draw distance en de detail distance)

Oja, ik heb ook Vehicle Density volledig naar beneden geschroeft, scheelt ook weer wat.

(Vehicle density is alleen maar op de computer en niet op de PS3, zodoende is het niet iets wat grafisch veel verschil geeft)

Probeer ook even de nieuwe nVidia Forceware 180.48 te downloaden, die kun je HIER vinden.

Als het spel nog steeds schokt zou je toch moeten wachten op de patch van Rockstar.

Volgens mij is dit de beveiliging van het downloaden van GTA IV. Sorry als dit niet waar is. Maar volgens mij is dit een download.

Neen, volgens mij is dat niet zo.

Als het een illigale versie is dan gaat het beeld rondraaien alsof je dronken bent en als je in een auto stapt geeft hij vol gas + de motor gaat branden.

Dit is volgens mij een typisch FPS probleem.

Het is een gewone, gekochte versie, maar dit had ik eerst niet.

+ als ik de 180.84 download gaan andere games schokken

+ settings zijn 1100X nog wat en alles mideum

de benchmark kan ik niet veranderen want ik kom de game niet meer in

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb toch maar ff die nieuwe driver erop gezet en nu kom ik in ieder geval in de game.

Schokken doet ie nog wel, maar dat zal wel iets worden voor de patch.

+ NFS Carbon doet ´t nu heel erg schokkerig :duh:

Nog wel een gedonder met die IV maar ja, helpen dat die patch alles verhelpt en dat ie snel komt.

TNX

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...