Jump to content

Metal Gear Solid 3 : Snake Eater.

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb net de verhaallijn uitgespeeld.

En het was echt een heel mooi verhaal.

De makers van de Metal Gear spellen maken zulke mooie verhalen vindt ik.

Ik leef me altijd mee met die spellen.

Ik raad hem iedereen aan die van Spionage spellen houdt.

Ik denk er nog steeds over om Twin Snakes te kopen.. :rolleyes:

Spionage..? :puh: Stealh lol najah ze begrijpen je vast wel.. :D

Metal Gear Solid : Twin Snakes is toch niet voor de PS2 te verkrijgen.

Zoals ik het op een site zie is hij er alleen maar voor de GameCube.

Of heb ik het mis.

Het is blijkbaar ook niet z'on nieuw spel , aangezien hij maar rond de €30,- kost.

Dat komt mooi uit wantu... Ik heb duz een GC.. ;)

Ik zit er diep over na te denken om MGS:TWS aan te schaffen voor me kubus..

Zoals je ziet had ik al gezegd dat ik een Gamecube heb.. ;)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ben nu bij The End(die ouwe Sniper) alleen ik kan hem nergens vinden :lol:

• 1 year later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind de camera van metal gears solid 2 erg slecht. :( maar is 3 veel beter want ik ben van plan om de nieuwe metal gear solid 3 assacins ofzoiets te kopen maar ben nu eerst 2 aan het uitproberen.

Ik ben niet zo goed in zo'n spel als dit, meestal moet ik een missie 20x spelen ofzo voordat ik het heb uitgespeeld. Maar is MGS3 in veel dingen beter, en wat precies want mij lijkt hem wel vet.

edit: En waar kun je ergens saven ofzo, want als ik op start druk dan krijg je alleen een map ofzo en verder niks :S

Bewerkt: door Laikos Oversize
Geplaatst: (bewerkt)
Ik vind de camera van metal gears solid 2 erg slecht. :( maar is 3 veel beter want ik ben van plan om de nieuwe metal gear solid 3 assacins ofzoiets te kopen maar ben nu eerst 2 aan het uitproberen.

Ik ben niet zo goed in zo'n spel als dit, meestal moet ik een missie 20x spelen ofzo voordat ik het heb uitgespeeld. Maar is MGS3 in veel dingen beter, en wat precies want mij lijkt hem wel vet.

Als je al problemen hebt met Metal Gear Solid 2 zou ik nog maar even wachten met het kopen van Metal Gear Solid 3. Metal Gear Solid 3 'Snake Eater' heeft namelijk een veel hogere moeilijkheidsgraad dan het vorige deel. Wel is het zo dat Metal Gear Solid 3 een stuk verbeterd is qwa graphics en besturing en dat verbeterd de gameplay dus zowiezo. Wat ik wel moet vertellen is dat ik (toen ik Metal Gear Solid 2 uitgespeeld had) Metal Gear Solid 3 gelijk gekocht had. Gek genoeg heb ik dit spel maar een paar keer gespeeld en werd het toen zat. Ik denk dat dit voornamelijk komt omdat het een heel ingewikkeld spel is waar echt veel tijd aan besteed moet worden wil je het kunnen begrijpen. :Y
edit: En waar kun je ergens saven ofzo, want als ik op start druk dan krijg je alleen een map ofzo en verder niks :S
Het is al een tijdje geleden dat ik Metal Gear Solid 2 gespeeld hebt maar zo ver ik me kan herinneren moet je eerst op de 'select' knop klikken om in het comunicatie systeem van Snake/Ryder te komen en zo kun je dan 'save' selecteren. ;)

Als iets nog niet duidelijk is kun je het natuurlijk altijd nog vragen. :)

Bewerkt: door Bling
  • 4 maanden later...
Geplaatst:
Praat hier over Metal Gear Solid 3 : Snake Eater.

Ik vindt dit spel echt heel mooi.

Hele mooie Graphics en ook dat je veel dieren en paddestoelen kan eten is een leuke optie.

Ook de vele wapens zijn erg mooi.

En de omgeving ook.

Ik heb tot nu toe nog niet echt een minpunt gezien. (ik speel het nu 1 dag.)

Alleen ik kom nu al niet verder.

Voor de mensen die dit spel ook spelen.

Kunnen jullie mij helpen?

Ik zit midden in de Jungle en ik ben met een gevecht bezig.

Ik moet ''The End'' dood maken.

Hij zit verstopt in de Jungle en zit met een SniperRifle op mij te schieten.

Alleen ik kan hem maar niet vinden.

Als hij mij al dood heeft geschoten heb ik hem nog 0 keer geraakt.

Heeft iemand Tips om dit te halen.

Alvast bedankt,

Je moet de thermal goggles gebruiken om het gebied te doorzoeken. Je zult ook een vogeltje vinden in een boom, of op een stronk. Je kunt deze vogel killen of gevangen nemen, en inruilen bij een Para-medic. Als je het vogeltje dood of gevangen neemt zal er een geest verschijnen tijdens het gevecht tegen de "the sorrow".

Je ken ook het uniform van hem krijgen, door hem op een bepaalde manier onderschot te houden, maar ik weet niet meer hoe.

dan moet je achter hem gaan staan,(dit is het makkelijkste als hij nog op z'n 1ste snipingpoint zit) en dan een holdup doen zoals je dat ook bij de gewoone soldaten doet. the end gaat dan op zijn pens liggen, en dan richt je op hem. dan moet je een paar keer naast hem richten en op een gegeven moment schud hij z'n camo uit. dit gevecht komt echter VEEL beter tot z'n recht als je mgs3: subsistance speelt met 3d camera. het hele spel is dan eigelijk NOG vetter!

Geplaatst:
Praat hier over Metal Gear Solid 3 : Snake Eater.

Ik vindt dit spel echt heel mooi.

Hele mooie Graphics en ook dat je veel dieren en paddestoelen kan eten is een leuke optie.

Ook de vele wapens zijn erg mooi.

En de omgeving ook.

Ik heb tot nu toe nog niet echt een minpunt gezien. (ik speel het nu 1 dag.)

Alleen ik kom nu al niet verder.

Voor de mensen die dit spel ook spelen.

Kunnen jullie mij helpen?

Ik zit midden in de Jungle en ik ben met een gevecht bezig.

Ik moet ''The End'' dood maken.

Hij zit verstopt in de Jungle en zit met een SniperRifle op mij te schieten.

Alleen ik kan hem maar niet vinden.

Als hij mij al dood heeft geschoten heb ik hem nog 0 keer geraakt.

Heeft iemand Tips om dit te halen.

Alvast bedankt,

Je moet de thermal goggles gebruiken om het gebied te doorzoeken. Je zult ook een vogeltje vinden in een boom, of op een stronk. Je kunt deze vogel killen of gevangen nemen, en inruilen bij een Para-medic. Als je het vogeltje dood of gevangen neemt zal er een geest verschijnen tijdens het gevecht tegen de "the sorrow".

Je ken ook het uniform van hem krijgen, door hem op een bepaalde manier onderschot te houden, maar ik weet niet meer hoe.

dan moet je achter hem gaan staan,(dit is het makkelijkste als hij nog op z'n 1ste snipingpoint zit) en dan een holdup doen zoals je dat ook bij de gewoone soldaten doet. the end gaat dan op zijn pens liggen, en dan richt je op hem. dan moet je een paar keer naast hem richten en op een gegeven moment schud hij z'n camo uit. dit gevecht komt echter VEEL beter tot z'n recht als je mgs3: subsistance speelt met 3d camera. het hele spel is dan eigelijk NOG vetter!

Ehm... Ik weet niet of je het doorhebt, maar je bumpt nu een topic van vorig jaar. ;)

Geplaatst:

Ik mag toch hopen dat hij na bijna 2 jaar toch wel verder gekomen is met het spel, let voortaan eventjes op de datum als je in een topic post. ;)

Slotje.. ^^

Niet eens met slot? Stuur me een PB met motivatie voor de sleutels..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...