Jump to content

GTA SA Mod Werkt Niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey Kan Iemand Me Helpen

Ik Heb Gta SA en ik Wil eens iets anders dat die saaie auto's

Dus Ik Download een mod van een ferrari enzo en ik intstaleer hem via San Andreas Mod Installer

En hij instaleert alles en hij vraagt Exit Of Start GTA SA

Ik klikte op Start GTA SA en hij werkt prima en dan klik ik op Start game>Load game>mijn missie waar ik gebleven was en dan laad hij en hij staat dan vast En dan moet ik mijn pc Uit schakelen en de mod verwijderen en dan doet hij het weer :cry:

Kan iemand me helpen PLEASE

Geplaatst:

Dat klinkt als een V2 van San Andreas, deze versie valt niet te modden. Als je V2 hebt, en je instaleerd dan mods, dan zal hij in het midden van de laadbalk blijven vasthangen en zal SA stoppen. Om dit probleem op te lossen hoef je alleen simpelweg >>deze<< patch te downloaden en te instaleren. ALs je dat gedaan hebt kan je dus modden met V2, veel succes! ^_^

Geplaatst:
Dat klinkt als een V2 van San Andreas, deze versie valt niet te modden. Als je V2 hebt, en je instaleerd dan mods, dan zal hij in het midden van de laadbalk blijven vasthangen en zal SA stoppen. Om dit probleem op te lossen hoef je alleen simpelweg >>deze<< patch te downloaden en te instaleren. ALs je dat gedaan hebt kan je dus modden met V2, veel succes! ^_^

Heey bedankt zeg

Nu Werkt hij prima :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...