Dvt Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 (bewerkt) Xbox.com - GTA IV: The Lost & Damned Ik zal morgen wat screens posten want heb nu geen tijd meer... EDIT, De screens voor mensen die geen Silverlight hebben of iets anders dergelijk: Nieuwe feature, of enkel cutscene? Zowieso nieuwe motor! De gang Gang op Zombie's Screens zijn van IGN Bewerkt: 12 december 2008 door Dvt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Goed gevonden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Hmm, leuke en apparte screens. Nu is ook het nieuwe geweer beter te zien dan op de vorige screen. Ik ben zeer benieuwd en ga hem ook zeker downloaden als hij online komt. Jammer genoeg is er geen nieuwe info verschenen. Maarja, het is niet anders nog maar even wachten dan! Ik heb even een screen gemaakt van het onbekende wapen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GT4 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Wat is dit? Is het voor pc of :o? K snap dr niks van... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2008 Wat is dit? Is het voor pc of :o? K snap dr niks van... The Lost & Damned is een exclusieve xbox 360 download content. Het zal nieuwe wapens, voertuigen en multiplayermodes bevatten. De uitbreiding zal 17 februari 2009 verschijnen. Met een nieuw verhaal over Johnny Klebitz, een lid van de motorbende The Lost. Meer info kun je >>Hier<< vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bijtje Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Wat is dit? Is het voor pc of :o? K snap dr niks van... The Lost & Damned is een exclusieve xbox 360 download content. Het zal nieuwe wapens, voertuigen en multiplayermodes bevatten. De uitbreiding zal 17 februari 2009 verschijnen. Met een nieuw verhaal over Johnny Klebitz, een lid van de motorbende The Lost. Meer info kun je >>Hier<< vinden. Alleen voor Xbox of ook voor pc??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Haas Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Wat is dit? Is het voor pc of :o? K snap dr niks van... The Lost & Damned is een exclusieve xbox 360 download content. Het zal nieuwe wapens, voertuigen en multiplayermodes bevatten. De uitbreiding zal 17 februari 2009 verschijnen. Met een nieuw verhaal over Johnny Klebitz, een lid van de motorbende The Lost. Meer info kun je >>Hier<< vinden. Alleen voor Xbox of ook voor pc??? Hij is alleen voor de Xbox360, of ie op de PC uit komt weten we nog niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Screens toegevoegd aan eerste post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
naokske Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) Screens toegevoegd aan eerste post. zie ik nu juist op die eerste screenshot, da diene rechtste gast, zijn baseball bat gebruikt terwijl hij aant biken is??? Da zou zoo cool zijn, het zijn immers toch in-game screens meestal?ni? edit: sry nu zie ik pas da der staat " Nieuwe feature, of enkel cutscene?" staat Bewerkt: 12 december 2008 door naokske Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) wel spijtig dat hij alleen voor de Xbox uitkomt Bewerkt: 12 december 2008 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
freestyla Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2008 ziet der echt chic uit en ik ga t godver ni kunne spelen me mijne ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.