Jump to content

GTA 4, Nvidia 7900 series probleem


PabloV90

Recommended Posts

Hee Pablo..

Ik heb dus dezelfde videokaart als jou op mijn pc.

Ook een Geforce 7900 GS.

Ik had het spel geinstalleerd en de 180.84 driver geinstalleerd, en dan kan ik het spelen op 768 x 1024.. opzich kan je t dan wel spelen, maar het is niet mooi.

Na die patch is het alleen maar erger geworden, en zie ik continue zwarte balken en blokken overal in mn beeld vloeien..

Heb t spel nu al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar niks werkt.. heb echt alles zo nu wel geprobeert..

Link to comment
Delen op andere websites

Hee Pablo..

Ik heb dus dezelfde videokaart als jou op mijn pc.

Ook een Geforce 7900 GS.

Ik had het spel geinstalleerd en de 180.84 driver geinstalleerd, en dan kan ik het spelen op 768 x 1024.. opzich kan je t dan wel spelen, maar het is niet mooi.

Na die patch is het alleen maar erger geworden, en zie ik continue zwarte balken en blokken overal in mn beeld vloeien..

Heb t spel nu al 3 keer opnieuw geinstalleerd, maar niks werkt.. heb echt alles zo nu wel geprobeert..

Dus door die GTA patch is alles erger geworden.

Ik ga nu eerst eens de Nvidia 180.84 driver installeren.

Nadien indien nodig die van GTA zelf...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hetzelfde probleem, alles heb ik al geprobeerd (volgens mij) alleen niks helpt.

Ik zal dit topic goed in de gaten gaan houden.

Ik hoop dat hiervoor gauw een oplossing gevonden zal worden.

BvD

Dave

post-12565-1229338977_thumb.jpg

Bewerkt: door davesanandreas
Link to comment
Delen op andere websites

Heeft de Nvidia driver 180.84 invloed op andere software, games en prestaties van je pc?

Ik moet wel zeggen dat mn muis raar doet. Als ik in windows naar mappen wil gaan, dan kan ik het af en toe niet openen.. of ik moet het dan openen met mn rechtsmuisknop.

Net alsof ik mn muis ineens heb ingesteld voor linkshandigen..

Dus ik vind het maar raar.. ik ga zo mn computer maar even scannen of ik een evt virus heb.. Maar onderhand probeer ik alles van mn windows te updaten om te zorgen dat GTA goed loopt.. dus misschien komt het wel door een programma of update wat tot fouten leidt..

Maar verder doen mn andere games het naar behoren.. Dus veel verder komen we niet!

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij werkt het spel redelijk goed behalve dat ik dus geen dieptezicht heb en totaal de baan niet zie, patch is geinstalleerd heb ook de nVidia Driver Update (beta) geinstalleerd en nu krijg ik de foutmelding TEXP70 kan iemand me hier mee helpen hoe kan ik dit oplossen heb ook een Geforce 7900 GS dank jullie als er een oplossing voor dat schaduw probleem moest gevonden zijn ook altijd welkom

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...