Joenerz Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Ik heb een vraagje, hoe verander ik de prijzen van de Safe Houses ? Ik weet wel dat je makkelijk de prijzen van kleren enzo in de map "Data" kunt veranderen.. Maar de prijzen van de Safe Houses kan ik helemaal nergens vinden en ik vind die huisjes zo duur Weet iemand het waar te veranderen? Alvast bedankt ! Joen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Je moet dan in de main.scm gaan kijken, en zoeken naar de volgende opcodes: 0518: $BUY_ASSET_PICKUPS[0] = create_available_asset_pickup 'PROP_3' at $X_WANG_CARS[0] $Y_WANG_CARS[0] $Z_WANG_CARS[0] price $1653 De laatste variabele is de prijs. Die kan je allemaal naar 1 dollar ofzo zetten. Nadeel is wel dat je new game moet beginnen. Reageren
Joenerz Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) Je moet dan in de main.scm gaan kijken, en zoeken naar de volgende opcodes: 0518: $BUY_ASSET_PICKUPS[0] = create_available_asset_pickup 'PROP_3' at $X_WANG_CARS[0] $Y_WANG_CARS[0] $Z_WANG_CARS[0] price $1653 De laatste variabele is de prijs. Die kan je allemaal naar 1 dollar ofzo zetten. Nadeel is wel dat je new game moet beginnen. Erg bedankt! En ik moet de main.scm met Sannybuilder openen toch? Bewerkt: 12 december 2008 door Joenerz Reageren
Joenerz Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) Hmm :S ik kreeg: 0518: $BUY_ASSET_PICKUPS[0] = create_available_asset_pickup 'PROP_3' at $X_WANG_CARS[0] $Y_WANG_CARS[0] $Z_WANG_CARS[0] price $1653 Niet gevonden, maar wel : ( is volgensmij toch wel dezelfde) 0518: $BUY_ASSET_PICKUPS[0] = create_available_asset_pickup 'PROP_3' at $X_PROPERTY_TO_BUY[0] $Y_PROPERTY_TO_BUY[0] $Z_PROPERTY_TO_BUY[0] price $1653 // Druk ~k~~PED_ANSWER_PHONE~ om gebouw te kopen. alleen toen ik daar van "$1653" "$1" maakte en ook nog van nog een paar andere die er vlakbijstonden waar ook iets van property en een prijs bijstond, veranderde de prijzen van de safe houses in de game niet.. :S Ik zal vast wel iets stoms fout gedaan hebben ofzo want ik heb nog nooit echt een beetje gescript met GTA, alleen nog maar kleren lopen aanpassen en prijzen van kleren en wapens. ( en auto's vervangen) Bewerkt: 12 december 2008 door Joenerz Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Als er in de code // staat, dan is alles wat daarachter komt (en schuin/andere kleur) een comment. Dit wordt niet door het spel gelezen. Dat is alleen om het makkelijker te maken voor degene die aan het scripten is. De twee opcodes die je geeft, zijn dus precies hetzelfde. alleen toen ik daar van "$1653" "$1" maakte en ook nog van nog een paar andere die er vlakbijstonden waar ook iets van property en een prijs bijstond, veranderde de prijzen van de safe houses in de game niet.. :S Een $ met een getal erachter, betekent niet dat het zoveel dollar is. Met de $ geef je een variabele aan. Een variabele is een getal (meestal dan), die je eerder moet definiëren. Je kunt dus beter gewoon een getal aangeven als je er net mee bezig bent. Dus geen $1, maar gewoon 1, zonder iets erbij. Reageren
Joenerz Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) Ik krijg het maar niet voor elkaar om de prijzen van de huizen gedaald ( naar 1 dollar ofzo) te krijgen Ik heb nu dus alleen 1 ingevuld maar er was nog niks verandert... Bewerkt: 12 december 2008 door Joenerz Reageren
Joenerz Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2008 Ik krijg het maar niet voor elkaar om de prijzen van de huizen gedaald ( naar 1 dollar ofzo) te krijgen Ik heb nu dus alleen 1 ingevuld maar er was nog niks verandert... Het is me gelukt ! =D ik had ( perongeluk weet niet hoe xD) alle codes van alle huizen gevonden en dan stond eronder : $1663 = 10000 of = 40000 en die had ik allemaal verandert en ik was eerst elke keer vergeten om als ik klaar was het om te zetten naar .scm XD Hartstikke bedankt ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.