BeatboxGamer Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 AMSTERDAM - De huidige Xbox-eigenaars hoeven niet bang te zijn dat er na de lancering van de opvolger van de Xbox, genaamd Xenon, geen nieuwe spellen meer uitkomen voor de Xbox. Microsoft heeft verklaard door te gaan met het ontwikkelen van nieuwe spellen voor de Xbox tot 2007. Al eerder werd bekend dat Xenon de huidige spellen van de Xbox niet zal kunnen afspelen. Volgens Microsoft zal de Xenon zoveel nieuwe hardware krijgen, dat het niet mogelijk is om de zogenoemde 'backward compatibility' mogelijk te maken. Microsoft gaat Xenon op 12 mei 2005 aan de wereld presenteren. Als podium is de muziekzender MTV gekozen. Het softwareconcern is de eerste die een lanceringsdatum voor een nieuwe generatie spelcomputers aan heeft gekondigd. Sony en Nintendo zullen waarschijnlijk hun nieuwste product op de grote spelcomputerbeurs E3 in Los Angeles laten zien, die op 17 mei begint en vier dagen duurt. Bron:nu.nl Leuk verhaal maar ik zie toch een foutje erin. De nieuwe X-Box zou X-box 360 moeten gaan heten. Maar hier staat dat hij Xenon gaat heten. Dus wie moeten we nou geloven? Erg verwarrend allemaal. :blink: Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 15 april 2005 Rapport Geplaatst: 15 april 2005 Ja dat dacht ik ook. Het gaat niet eens Xenon heten. Het was allang officieel bekend dat het Xbox 360 ging heten! :angry: Reageren
Sasuke Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Xenon was ooit eens een nickname van mij... Maargoed, het was trouwens 13 mei waarin ze de Xbox360/Xenon laten zien. Maar als 2007 erop zit koop ik mooi weer de Xbox360/Xenon... Reageren
The Outlaw Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Xenon was ooit eens een nickname van mij... Maargoed, het was trouwens 13 mei waarin ze de Xbox360/Xenon laten zien. Maar als 2007 erop zit koop ik mooi weer de Xbox360/Xenon... leuk voor de xbox bezitters, die kunnen nog wel even door met hun spellen, goede zet van Gates om het om MTV te presenteren. Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 wel Xenon is een lelijke naam 13 mei was dat ook niet de datum dat de nieuwe star wars uitkwam. ik hoop dan voor hun dat er veel volk is Reageren
Yohan Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Aha een nieuwe Xbox.. :rolleyes: Dan volgt Nintendo niet ver erachter en PS3 tsjah dat was al bekend hoor... Ik vind Xenon wel cool klinken alleen hoe moet je dat afkorten..? Xbox= X/Box Gamecube = Cube/Kubus Playstation = Play/ PS2 Xenon = X..? Maare het zal mij in ieder geval benieuwen vooral qua graphics.. Ben wel een Nintendo aanhanger maare moet wel weten wat de concurenten te bieden hebben.. B) Reageren
dudedude Geplaatst: 17 april 2005 Rapport Geplaatst: 17 april 2005 Aha een nieuwe Xbox.. :rolleyes: Dan volgt Nintendo niet ver erachter en PS3 tsjah dat was al bekend hoor... Ik vind Xenon wel cool klinken alleen hoe moet je dat afkorten..? Xbox= X/Box Gamecube = Cube/Kubus Playstation = Play/ PS2 Xenon = X..? Maare het zal mij in ieder geval benieuwen vooral qua graphics.. Ben wel een Nintendo aanhanger maare moet wel weten wat de concurenten te bieden hebben.. B) xenon is ook een soort licht wat ze in autolampen soms gebruiken voor xtra sterk licht Reageren
drunkenb Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 klote dat ze het maken van xbox spelletjes dan al gaan stoppen van mij mochten ze nog wel wat langer verder gaan Reageren
_jordy_ Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 maar er komen dan waarschijnlijk toch alleen maar flut spelletjes uit die alleen dutsjes kopen Reageren
-Niels- Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 maar er komen dan waarschijnlijk toch alleen maar flut spelletjes uit die alleen dutsjes kopen Je bumpt een topic van 2 of 3 maanden oud. Eerst kijken naar datum hea! Reageren
Wesley Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 (bewerkt) owh , ik heb zelf een Xbox. en ik wil daar in 2006/07 nog wel games kunnen kopen! Bewerkt: 16 oktober 2005 door wesley_GTA Reageren
-Niels- Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 en ik wil daar in 2006/07 nog wel games kunnen kopen! Zoals je zelf kan lezen, kan dat niet! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.