swen92 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) ''Vraag 1'' Ik wil weten hoe ik in GTA IV kan zien wat mijn FPS is? dat zou wel erg handig zijn. hij is nu laag maar zal wel worden verholpen met de patch toch? ''vraag 2'' Hoe denken jullie over deze oplossing van de FPS? ---------- - C:\Program Files\Rockstar Games\GTA IV > Launch GTA IV > Rechtermuisknop > Snelkoppeling maken. - Ga naar bureaublad > Snelkoppeling Rechtermuisknop > Eigenschappen. Doel >dit invulle > -nomemrestrictions -norestrictions -DX9 /high ---------- Bewerkt: 12 december 2008 door swen92 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 ''Vraag 1''Ik wil weten hoe ik in GTA IV kan zien wat mijn FPS is? dat zou wel erg handig zijn. hij is nu laag maar zal wel worden verholpen met de patch toch? Dat kan op twee manieren. De eerste optie zit in GTA IV zelf, ga naar het Graphics tabblad in de opties en selecteer daar de optie "benchmark". Het spel zal een soort filmpje laden en aan het eind krijg je een overzicht van het gemiddelde aantal frames per seconde en de belasting op je CPU, GPU en geheugen.Tweede optie is met software van een derde partij. Denk hierbij aan een Fraps of EVGA Precision. Het voordeel van deze programma's is dat die je FPS continu weergeven tijdens het spelen, waar de eerste optie natuurlijk alleen een momentopname is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
swen92 Geplaatst: 12 december 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 ''Vraag 1''Ik wil weten hoe ik in GTA IV kan zien wat mijn FPS is? dat zou wel erg handig zijn. hij is nu laag maar zal wel worden verholpen met de patch toch? Dat kan op twee manieren. De eerste optie zit in GTA IV zelf, ga naar het Graphics tabblad in de opties en selecteer daar de optie "benchmark". Het spel zal een soort filmpje laden en aan het eind krijg je een overzicht van het gemiddelde aantal frames per seconde en de belasting op je CPU, GPU en geheugen.Tweede optie is met software van een derde partij. Denk hierbij aan een Fraps of EVGA Precision. Het voordeel van deze programma's is dat die je FPS continu weergeven tijdens het spelen, waar de eerste optie natuurlijk alleen een momentopname is. Top!! snelle reactie woow! Bedankt meteen downloaden!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 ''Vraag 1''Ik wil weten hoe ik in GTA IV kan zien wat mijn FPS is? dat zou wel erg handig zijn. hij is nu laag maar zal wel worden verholpen met de patch toch? Ik gebruik zelf fraps :o, let wel. als je fraps of een ander programma draait terwijl je een spel speelt, kan dat negatieve gevolgen hebben voor de FPS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) ''vraag 2'' Hoe denken jullie over deze oplossing van de FPS? ---------- - C:\Program Files\Rockstar Games\GTA IV > Launch GTA IV > Rechtermuisknop > Snelkoppeling maken. - Ga naar bureaublad > Snelkoppeling Rechtermuisknop > Eigenschappen. Doel >dit invulle > -nomemrestrictions -norestrictions -DX9 /high ---------- Heb dit (nog) niet geprobeert, mijn FPS is redelijk goed 25 - 40 (Overklokte videokaart ) En ik denk dat na de patch dit zelfs nog omhoog gaat! :o nu heb ik per ongeluk een dubbelpost gemaakt, ben een beetje weg in mijn hoofd Bewerkt: 12 december 2008 door RyanEnC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.