Jump to content

malorie


tiim

Recommended Posts

Voor zover ik weet enkel bij Hostile Negotiation waarbij Roman door Dimitri zijn mannen wordt ontvoerd. Natuurlijk moet jij hem dan redden en je moet dus een heel huis met mensen neerknallen en uiteindelijk zal er een man zijn die Roman vastheeft en zijn pistool op hem gericht heeft. Terwijl ze daar staan moet jij proberen om met een wapen op het hoofd van de man te schieten maar je mag Roman niet raken, anders is de missie uiteraard gefaalt. Je moet dit echter wel even snel doen want hij zal ook op jou beginnen te schieten op den duur. De missie zal beginnen na een telefoontje van Mallorie waarin ze vertelt dat ze zich zorgen maakt om Roman..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu net hetzelfde probleem,

Malorie belt me,vertelt over roman die niet thuis gekomen in de avond,...

dan zou ik tog naar het oude pakhuis moeten gaan?ik krijg geen punt om naartoe te gaan???

Nee want eerst belt mallorie de eerste keer en zegt dat roman niet thuis is gekomen.niko zegt dan dat hij dan aan het gokken is geweest.weet het niet zeker na 2 dagen belt ze weer en zegt ze dat roman nog steeds niet is thuis gekomen en dan moet je hem zoeken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm.. ik heb ditzelfde probleem.

Ik zit inmiddels al in Algonquin, heb al 2 Packie McReary missies gedaan en 2 Francis McReary missies, nog steeds niets van Mallorie?

Heb je de missie Photo Shoot van Playboy X al gedaan, want volgens mij is deze ook benodigd voor deze missie.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

ja je moet de 2de missie van playboy x eerst hallen want je krijgt dan een nieuwe telefoon en dan moet zij hoperluk bellen en in de missie krijg je ook een bericht met een foto en dan kan allen met de nieuwe telefoon

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...