GTA-Don Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Ik speel soms gta online (multiplayer) maar dan word ik altijd na 3 minuten of eerder er uit gegooid ik krijg dan een melding dat m'n pc te traag is.. :S ik heb alle settings al op het allerlaagst, weet iemand nog een oplossing ? dan hoor ik hem graag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vwgolf2vr6 Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Ik speel soms gta online (multiplayer)maar dan word ik altijd na 3 minuten of eerder er uit gegooid ik krijg dan een melding dat m'n pc te traag is.. :S ik heb alle settings al op het allerlaagst, weet iemand nog een oplossing ? dan hoor ik hem graag pc updaten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2008 Dit heb ik ook. Mijn internet provider is sloom kan het daar aan liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.