Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

1. Hoe kun je, als je een object wil kopieren, hem snel vinden in dat lijstje? Want ik zoek nu naar cs_landbit_16 in countrys.IPL maar kan hem niet vinden... :{

2. Hoe kan ik Area 69 bekijken zonder LOD?

Geplaatst:
1. Hoe kun je, als je een object wil kopieren, hem snel vinden in dat lijstje? Want ik zoek nu naar cs_landbit_16 in countrys.IPL maar kan hem niet vinden... :{

1. Klik op het loepje (Find) en typ dan de naam in.

2. Open de map (Country2 als ik me niet vergis) en klik dan op area 69.

Geplaatst:

1. Klik op het loepje (Find) en typ dan de naam in.

2. Open de map (Country2 als ik me niet vergis) en klik dan op area 69.

Volgens mij heb jij het over een andere Map Editor... Want ik kan geen loepje vinden... Evenals Country2. (Wel CountryN2, maar daar is Area 69 alleen in LOD te zien...)

Mijn Map Editor:

naamloos-6.jpg

Geplaatst:

Dan weet ik het niet, misschien kun je CTRL+F proberen. Dat is ook een zoekfunctie, en verder met die country2, daarmee bedoel ik inderdaad countryn2. En dan moet je die openen met "Scene" en dan maar ronddwalen. Als je hem vind dan doe je dubbelklik en doe je op "View" of iets in die richting, dan moet de lod als het goed is weg zijn, en anders doe je dubbelklik op het object en ga je naar "Object" in het venstertje met al die bestanden en daar kun je de dff's en txd's bekijken die erbij horen.

Geplaatst:
Dan weet ik het niet, misschien kun je CTRL+F proberen. Dat is ook een zoekfunctie, en verder met die country2, daarmee bedoel ik inderdaad countryn2. En dan moet je die openen met "Scene" en dan maar ronddwalen. Als je hem vind dan doe je dubbelklik en doe je op "View" of iets in die richting, dan moet de lod als het goed is weg zijn, en anders doe je dubbelklik op het object en ga je naar "Object" in het venstertje met al die bestanden en daar kun je de dff's en txd's bekijken die erbij horen.

Ctrl + F werkt niet, en ik vind nergens een "Scene"...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...